Proiectul de bike-sharing gratuit I’Velo a fost premiat cu „Silver Award for Excellence” in cadrul celei de-a opta editii a competitiei Romanian PR Award, care si-a desemnat laureatii intr-o gala festiva desfasurata aseara la Palatul Parlamentului.
Proiectul I’Velo, initiat de Asociatia Green Revolution si Raiffeisen Bank, a castigat locul secund al categoriei ,,Responsabilitate sociala si dialog cu grupurile cointeresate”, dupa proiectul „Copil, caut timp. De petrecut cu parintii mei” al Fundatiei Romtelecom & DC Communication & Sign Factor.
”Ne bucuram ca am fost nominalizati si ca am castigat acest premiu, care se datoreaza in primul rand succesului inregistrat de biciclete I’Velo, atat in Bucuresti, cat si in tara. De la lansarea proiectului, in luna mai, la centrele de inchiriere gratuita au fost inregistrate peste 200.000 de utilizari. Vrem sa le multumim celor de la Raiffeisen Bank pentru ca au crezut in noi si echipei I’Velo, care a facut o treaba extraordinara”, a declarat presedintele Asociatiei Green Revolution, Raluca Fiser.
Proiectul Asociatiei Green Revolution si Raiffeisen Bank a facut parte din cele 49 de campanii romanesti, care au fost atent selectionate din 110 inscrise initial. I’Velo este proiectul de baza pentru ideile dezvoltate de Asociatia Green Revolution in ceea ce priveste alternativa la modalitatile de transport actual, pledand pentru o viata cat mai sanatoasa, cu cat mai multa miscare.
Premii pentru „Let’s Do It, Romania!” si Earth Hour 2010
Printre proiectele intrate in competitia Romanian PR Award, s-a numarat si initiativa „Let’s Do It, Romania!: Curatenie in toata tara, intr-o singura zi!”, care a fost premiata cu Golden Award for Excellence la categoria „Organizatii non-guvernamentale. Societate civila”.
De asemenea, WWF Romania a obtinut trofeul Silver Award for Excellence cu Campania Earth Hour 2010, nominalizat la categoria „Buget – / Creativitate +”.
Au fost acordate 9 premii de aur, 20 de premii de argint si 2 premii speciale, la care s-au adaugat 6 premii pentru echipele studentesti finaliste la Junior PR Award. „Lowe Public Relations” a fost desemnata „Agentia de PR a Anului”.
„Companiile, organizatiile non-profit si agentiile finaliste dovedesc ca stiu sa atinga, prin programele lor de comunicare, nevoile si interesele publicului. Campaniile finaliste au utilizat in mod eficient instrumente si tactici de comunicare care le-au permis sa-si atinga obiectivele. Pentru mine, ca presedinte al juriului Romanian PR Award, a fost un privilegiu sa imi confrunt experienta cu efortul unora dintre cei mai buni practicieni romani de relatii publice”, a declarat Peter Debreceny, Presedintele juriului si Chairman al Institute for Public Relations (SUA).