Business

AcasăBusiness

România „fără cuști” și importanța codului de pe ouă

Tot mai multe companii renunță la ouă provenite de la găini crescute în cuști aglomerate. De ce contează condițiile în care trăiesc aceste păsări?  Numărul consumatorilor, inclusiv în România, care evită ouăle marcate cu cifra 3 este în creștere. Campania „End de Cage Age” (n.b. Sfârșitul Epocii Cuștilor) realizată de Inițiativa Cetățenească Europeană (ICE) a fost susținută de peste 1...

Apa Nova a înregistrat reduceri de emisii de CO₂...

În anul 2023, Apa Nova, furnizorul serviciilor de alimentare cu apă și canalizare din Municipiul București, a înregistrat reduceri de emisii de CO₂ de 623 tone prin utilizarea panourilor...

Eficiența energetică devine o prioritate pentru arhitecți

Preocupările legate de schimbările climatice, creșterea costurilor energiei și obiectivul Uniunii Europene de a atinge, până în 2050, neutralitatea climatică, impun găsirea unor soluții noi și mai bune care...

79% dintre proprietarii de case din România și-ar renova...

79% dintre proprietarii de case din România și-ar renova energetic locuințele pentru a locui mai bine. VELUX România, producător de ferestre de mansardă, a realizat anul acesta un studiu național...

Raiffeisen Bank România a înregistrat o scădere de aproximativ...

În 2023, Raiffeisen Bank România a continuat să ia măsuri pentru reducerea impactului negativ direct asupra mediului, înregistrând o scădere de aproximativ 8% a emisiilor directe generate de operațiunile...

Pentru 3.000 de elevi au învățat despre energia regenerabilă...

3.280 de elevi au învățat despre energia regenerabilă în cea de-a doua ediție a programului ”Eco-Creatorii de energie”. ENGIE Romania, în parteneriat cu Asociația Hands Across Romania, anunță încheierea celei...

PepsiCo a redus utilizarea plasticului virgin provenit din surse...

PepsiCo a publicat Raportul de mediu, social și guvernanță (ESG) pentru anul 2023. Raportul oferă o prezentare detaliată a pep+, programul global de transformare care urmărește să stimuleze performanța...

3 miliarde euro din vânzarea certificatelor de emisii merg...

UE investește aproape 3 miliarde euro din veniturile provenite din comercializarea certificatelor de emisii pentru sisteme energetice mai curate în zece țări ale UE, prin intermediul Fondului pentru modernizare. Uniunea...

Henkel vrea să scadă emisiile de dioxid de carbon...

Henkel continuă transformarea ecologică a operațiunilor sale globale, vizând reducerea emisiilor de dioxid de carbon, rezultate din activitatea companiei, cu 100 de milioane de tone metrice, între 2016 și...

România „fără cuști” și importanța codului de pe ouă

Tot mai multe companii renunță la ouă provenite de la găini crescute în cuști aglomerate. De ce contează condițiile în care trăiesc aceste păsări?  Numărul consumatorilor, inclusiv în România, care...

Apa Nova a înregistrat reduceri de emisii de CO₂...

În anul 2023, Apa Nova, furnizorul serviciilor de alimentare cu apă și canalizare din Municipiul București, a înregistrat reduceri de emisii de CO₂ de 623 tone prin utilizarea panourilor...

Eficiența energetică devine o prioritate pentru arhitecți

Preocupările legate de schimbările climatice, creșterea costurilor energiei și obiectivul Uniunii Europene de a atinge, până în 2050, neutralitatea climatică, impun găsirea unor soluții noi și mai bune care...

79% dintre proprietarii de case din România și-ar renova...

79% dintre proprietarii de case din România și-ar renova energetic locuințele pentru a locui mai bine. VELUX România, producător de ferestre de mansardă, a realizat anul acesta un studiu național...

Raiffeisen Bank România a înregistrat o scădere de aproximativ...

În 2023, Raiffeisen Bank România a continuat să ia măsuri pentru reducerea impactului negativ direct asupra mediului, înregistrând o scădere de aproximativ 8% a emisiilor directe generate de operațiunile...

Pentru 3.000 de elevi au învățat despre energia regenerabilă...

3.280 de elevi au învățat despre energia regenerabilă în cea de-a doua ediție a programului ”Eco-Creatorii de energie”. ENGIE Romania, în parteneriat cu Asociația Hands Across Romania, anunță încheierea celei...

PepsiCo a redus utilizarea plasticului virgin provenit din surse...

PepsiCo a publicat Raportul de mediu, social și guvernanță (ESG) pentru anul 2023. Raportul oferă o prezentare detaliată a pep+, programul global de transformare care urmărește să stimuleze performanța...

3 miliarde euro din vânzarea certificatelor de emisii merg...

UE investește aproape 3 miliarde euro din veniturile provenite din comercializarea certificatelor de emisii pentru sisteme energetice mai curate în zece țări ale UE, prin intermediul Fondului pentru modernizare. Uniunea...

Recomandarile redactiei

spot_img
spot_img