Marele premiu al Green Awards, castigat de o fundatie din China. Proiectul I’Velo s-a numarat printre nominalizati

China Environmental Protection Foundation a fost declarat marele castigator al concursului Green Awards, una dintre cele mai prestigioase competitii din lume in promovarea proiectelor sustenabile. Premiile competitiei au fost anuntate aseara in cadrul Galei Green Awards, care s-a desfasurat la Muzeul Natural de Istorie din Londra.

Castigatoarea editiei 2010 a concursului fusese nominalizata la categoria ,,Best Green Advertising Award (Print & Outdoor)”, cu proiectul ,,Green Pedestrian Crossing”.

Proiectul I’Velo, printre nominalizati

Proiectul de bike-sharing gratuit ,,I’Velo” s-a pozitionat in Top 5 ,,Best Green Third/ Charity Sector Campaign Award”.

Proiectul romanesc de bike-sharing gratuit ,,I’Velo” a concurat la categoria ,,Best Green Third/ Charity Sector Campaign Award” alaturi de International Advertising Association, castigatorii categoriei, si de alte trei asociatii non-guvernamentale din Marea Britanie: Friends of the Earth, Keep Britain Tidy si Republic of Bike.

”Este o onoare pentru Green Revolution ca s-a numarat printre nominalizatii Green Awards 2010. Recunoasterea acestei nominalizari este cu atat mai mare cu cat numele nostru a participat alaturi de prestigioasele asociatii International Advertising Association sau Friends of the Earth. Ne bucuram ca eforturile noastre pentru un mediu mai curat au fost recunoscute de importanti specialisti mondiali ai domeniului si multumim partenerilor Raiffeisen Bank si Ministerului Mediului si Padurilor pentru tot sprijinul acordat proiectului I’Velo”, a declarat presedintele Asociatiei Green Revolution, Raluca Fiser, prezenta la Gala Green Awards ce a avut loc aseara, la Londra.

”Faptul ca proiectul I’Velo s-a aflat in cele cinci nominalizari ale categoriei ,,Best Green Third/ Charity Sector Campaign Award’’ din cadrul concursului Green Awards este recunoasterea faptului ca Raiffeisen Bank a luat o decizie buna finantand acest proiect si investind in transport alternativ”, a declarat Suzana Csizsek, din partea Directiei de Comunicare si Relatii Publice, Raiffeisen Bank, prezenta si ea la Gala Green Awards.

Campania ”Hopenhagen”, premiata pentru mesaj

Castigatoare a categoriei ,,Best Green Third/ Charity Sector Campaign Award’’ a fost desemnata International Advertising Association (SUA) cu campania ,,Hopenhagen”. Proiectul a constat in informarea asupra efectelor negative ale schimbarilor climatice si promovarea conferintei ,,United Nations Climate Change” de la Copenhaga.

,,Hopenhagen” a avut un mesaj puternic, promovat intens in mass-media: ,,Let’s turn Copenhagen into Hopenhagen”. Prin acest mesaj, International Advertising Association, in parteneriat cu agentia Ogilvy Earth, au urmarit a mobiliza o masa cat mai mare de oameni si de companii in a sustine schimbarea comportamentului omenirii in unul sustenabil.

Spre deosebire de anii precedenti, cand se adresa numai publicului european, editia de anul acesta a Green Awards fost una globala, fiind deschisa proiectelor din toata lumea. 

Green Awards isi propune sa recunoasca si sa rasplateasca anual cele mai creative si mai eficiente proiecte de CSR, dezvoltare sustenabila si bune-practici, indiferent de sectorul de activitate. 

Mai multe detalii despre proiecte si castigatorii Green Awards gasiti pe http://www.greenawards.co.uk/. 

 

spot_img

Ultimele știri