IBM ofera consultanta verde clientilor sai

IBM isi promoveaza intens serviciul sau de consultanta pentru companiile care vor sa-si reduca amprenta de carbon, informeaza Green Biz.

Serviciul Green Sigma de la IBM studiaza consumul de apa si energie, felul in care sunt folosite aceste resurse, in transport sau distributie sau pentru facilitatile de retail. Compania giganta a lansat serviciul de consultant pe baza strategiei Lean Six Sigma, la un moment in care IBM se confrunta cu presiuni tot mai mari din partea actionarilor pentru reducerea impactului asupra mediul.

„Cand discutam cu clientii, acestia sunt deja constienti de faptul ca trebuie sa indeplineasca aceste masuri de eficientizare a consumului de resurse”, a declarat Jay Cadmus, purtatorul de cuvant IBM.

Cadmus a exemplificat studii care sugereaza ca breasla corporatista si-a intensificat campanile de responsabilitate sociala (CSR) pentru a-si creste veniturile dar si sa castige un avantaj competitiv. „Daca companiile pot face asta intr-un mod convingator, este o modalitate pentru ei sa se diferentieze de restul competitorilor si sa castige o mai mare parte din piata pentru ei”, a declarat Cadmus.

Abordarea Green Sigma implica cinci pasi: stabilirea indicatorilor de performanta, determinarea practicilor de masurare, monitorizarea, analizarea rezultatelor si identificarea zonelor care au nevoie de imbunatatiri.

Campania, care a lansat serviciul de consultanta pe CSR in iulie, a testat Green Sigma prin trei programe pilot in Statele Unite, Canada si Irlanda. „Anticipam ca vom reduce consumul de gaze naturale din Dublin cu 20% anul acesta. Rezultatul este fascinant”, a spus Cadmus.

spot_img

Ultimele știri