Companiile se unesc in lupta impotriva incalzirii globale

Mai multe orase, organizatii non-profit si companii au lansat, ieri, de Ziua Internationala a Mediului, o campanie de actiune impotriva schimbarilor climatice pentru consumatorii din Statele Unite, informeaza GreenBiz.
Initiativa Together este conceptul Grupului pentru Clima. Programul promoveaza produsele eficiente energetic si serviciile prietenoase cu mediul, care pe langa impactul pozitiv asupra mediului, aduc si economii consumatorilor.

Together a fost lansat pentru prima data anul trecut in Marea Britanie, unde consumatorii care au participat la program au economisit peste 200 milioane dolari si au redus emisiile de CO2 cu 522.000 tone. Programul se va desfasura si in Australia, China si India.

Companiile partenere au profitat de ocazie pentru a face diverse anunturi. Unul dintre acestea a fost cel al companiei Target, care va oferi peste zece produse Together. Retailerul a mai distribuit peste 15.000 pungi refolosibile si cupoane pentru becuri eficiente energetic.

Dell Inc., de asemenea partener al programului, a anuntat ca in 2007 compania a reciclat peste 45 milioane tone de echipamente IT, cu 20% mai mult decat in 2006. Dell este si primul mare producator de computere care ofera clientilor produse certificate Silver 80 PLUS. Acest program prevede o eficienta energetica a computerelor si serverelor de peste 80%.

Participantii la initiativa Together sunt companii ca Dell, Lenovo, Chase, MySpace, Nestle Waters, RecycleBank, smart USA, Target si Timberland, dar si sapte orase americane printre care New York, Miami, Los Angeles si Las Vegas. Organizatiile non-profit includ Climate Counts, Crucea Rosie Americana si National Wildlife.

spot_img

Ultimele știri