Vanzarile Henkel cresc, consumul de apa si energie scade

In ultimii cinci ani, vanzarile companiei Henkel au crescut, iar consumul de apa si energie al producatorului a scazut, ca rezultat al eforturilor sale pentru dezvoltarea durabila, potrivit ultimului raport al companiei, informeaza GreenBiz. Intre 2003 si 2007, consumul energetic al companiei a scazut cu un procent de 21%, iar emisiile de gaze cu efect de sera s-au redus cu 15 procente. In acelasi timp, vanzarile au crescut cu un procent de 39%.

Consumul de apa a scazut, de asemenea, cu 15 procente in aceeasi perioada, iar cantitatea de deseuri produsa de companie s-a diminuat cu 32 de procente. Reprezentantii companiei au spus ca pana in 2012 intentioneaza sa reduca consumul energetic cu inca 15 procente si sa mai diminueze consumul de apa si generarea de deseuri cu alte 10 procente pentru fiecare tona metrica. Tot in ultimii cinci ani, accidentele la locul de munca au scazut cu 72%.

"Schimbarile climatice au fost factorul determinant pentru performantele noastre de mediu. Din acest motiv, incercam sa optimizam in mod constant toate brandurile si tehnologiile noastre, urmarind toate fazele ciclului lor de viata: cercetare si dezvoltare, productie si consum", a declarat directorul general al companiei, Ulrich Lehner.

Compania Henkel produce detegenti pentru rufe pentru folosire la temeperaturi scazute ale apei, in scopul reducerii consumului de energie. De asemenea, Henkel produce si adezivi cu ajutorul carora masinile isi pot diminua consumul de combustibil.

Acest articol a fost preluat cu acordul GreenBiz

spot_img

Ultimele știri