WBCSD: Sustainable Consumption: Facts and trends from a business perspective (decembrie 2008)

Consumatorii nu adopta strategii verzi de consum pentru ca produsele ecologice sunt mai costisitoare si pentru ca nu inteleg de cele mai multe ori etichetele acestora, potrivit raportului Sustainable Consumption: Facts and trends from a business perspective al World Business Council for Sustainable Development.

Consumatorii sunt ingrijorati in privinta impactului asupra mediului dar actioneaza putin in acest sens pentru ca nu sunt suficient de informati iarpiata produselor ecologice nu este foarte accesibila.

WBCSD sustine ca in situatia actuala rolul companiilor este de a interveni pentru a extinde si a facilita consumul sustenabil publicului larg. Publicul trebuie sa fie mai bine informat iar alegerile verzi mai accesibile ca pret. Companiile trebuie sa investeasca in marketing si in strategia de comunicare privind produsele ecologice.

Studiul a fost realizat pe parcursul unui an. Au fost analizate relatiile dintre activitatile companiilor, obiceiurile de consum si obiectivele globale de mediu.

Accentul a fost pus pe obiceiurile consumatorilor, factorii care le influenteaza alegerile si impactul acestora asupra mediului. Raportul isi propune sa influenteze companiile sa joace un rol pozitiv in a convinge cumparatorii sa faca alegeri verzi.

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri