Xerox, in topul celor mai „verzi” branduri din lume

Xerox a fost pozitionat in topul celor mai verzi 50 de branduri globale, in raportul Best Global Green Brands, realizat anul acesta de compania Interbrand. Raportul analizeaza atat perceptia publica privind sustenabilitatea, cat si datele privind performanta efectiva.

Compania a lansat mai multe initiative in acest an, printre care se numara mentinerea campanie de reciclare "zero deseuri" pentru clientii sai. Realizarile recente in industrie includ Centrul de Productie Eco din Sydney, aprovizionarea sustenabila cu hartie si un nou software care promoveaza creditele bancare paperless.

De asemenea Xerox a creat copierea fata-verso si a fost pionier al serviciilor de printare-la-cerere, al utilizarii hartiei reciclabile in birouri si al reciclarii cartuselor de toner.

„Sustenabilitatea este fundamentala pentru business-ul Xerox, aceasta fiind incorporata in operatiunile si tehnologiile noastre si inscrisa in cerintele trimise catre furnizori, creand valoare economica pentru clientii nostri“, a spus Wendi Latko, director la Sustainable Services, Xerox Environment, Health, Safety and Sustainability.

In 2011, Newsweek, InformationWeek si Indexul privind Sustenabilitatea al Dow Jones au nominalizat Xerox drept lider in industrie in privinta inovatiilor sustenabile. De asemenea, Xerox a fost plasata intre primele cinci companii in topul Clean Capitalism intocmit de Standard & Poor’s. Pentru dezvoltarea singurului echipament inkjet de mare viteza fara apa, presa digitala Cipress, Xerox a primit European Paper Recycling Award -Premiul European pentru Reciclarea Hartiei.

In raportul Best Global Green Brands, Xerox ocupa pozitia 32.

Segmentul auto domina clasamentul Interbrand

Raportul din acest an este dominat de brandurile din sectorul auto. Opt branduri auto au fost incluse in topul Interbrand: Toyota (1), Honda (3), Volkswagen (4), BMW (10), Ford (15), Mercedes-Benz (16), Hyundai (17) si Nissan (21).

Din cele 50 de branduri prezente in topul Interbrand, 22 provin din SUA. Varful de lance este Johnson & Johnson (2), urmat de Hewlett-Packard (5), Dell (7), Cisco (11) and 3M (12). Datorita segmentului auto si al tehnologiilor inalte, Germania si Japonia se claseaza in urma SUA, fiecare cu cate 7 branduri.

“Este crucial ca impresia consumatorilor despre brand sa fie strans legata de performantele actuale privind protectia mediului. Altfel, eforturile in aceasta directie pot fi catalogate drept << greenwashing>>”, considera Jez Frampton, CEO Interbrand.

Foto: pcmhz.com

Cosmin Zaharia

Citeste:

Sustenabilitatea, un aspect profitabil al afacerilor

spot_img

Ultimele știri