Schneider Electric, specialistul mondial in managementul energiei, a fost inclus, doi ani consecutiv, in Top 100 al celor mai etice companii din lume, se arata intr-un comunicat al companiei.
Distinctia a fost acordata de Institutul Ethisphere, unul dintre cele mai importante think-tank-uri din lume, dedicat initierii, dezvoltarii si impartasirii de cele mai bune practici in etica de afaceri, responsabilitatea sociala corporativa ori sustenabilitate.
Pentru a face fata unor probleme precum preocuparile de mediu ori pentru a asigura un comportament managerial responsabil, Schneider Electric a creat, de-a lungul anilor, o serie de principii.
Prin adoptarea „Principiilor de responsabilitate”, un set de reguli publicat pentru prima data in 2002, actualizat in 2009 si completat de politicile sectoriale, de achizitie, calitate sau de mediu, Schneider Electric a oferit tuturor angajatilor sai un punct de referinta comun pentru un comportament responsabil.
“Suntem convinsi ca stabilitatea si performanta unei companii rezida in valori si practici responsabile, atat in ceea ce priveste managementul angajatilor, cat si in relatia cu clientii si furnizorii”, a declarat Jean-Pascal Tricoire, Presedinte & CEO, Schneider Electric.
Compania va livra statii electrice in Romania
Schneider Electric Romania este prezenta pe piata autohtona de 15 ani si a realizat la nivel global, in 2010, 19,6 miliarde euro din vanzari, are peste 110. 000 de angajati, in 100 de tari, iar 37% din venituri provin din tari emergente.
Anul trecut, Renault Romania a incheiat mai multe acorduri cu Schneider Electric, Electrica si Siemens pentru dezvoltarea infrastructurii necesare vehiculelor electrice la nivel local.
"Putem livra statiile electrice. Asteptam insa ca Renault sa lanseze masina electrica", a declarat, pentru Green Report, presedintele Schneider Electric Romania, Saulo Spaolanse.
"Primele borne de incarcare a masinilor electrice Renault vor fi instalate incepand din vara acestui an, cand se vor deschide comenzile pentru cele doua modele aduse de producatorul francez pe piata din Romania", a declarat pentru Green Report directorul de marca Renault, Dora Pasare.
Aceasta actiune face parte din programul de conectare a vehiculelor electrice, semnat de Renault si partenerii sai, Siemens, Schneider, Electrica, si vizeaza dezvoltarea si instalarea de borne de reincarcare (Wall-Box), care vor fi montate la sediul firmei sau la domiciliul clientului, care a achizitionat un vehicul electric Renault.
Citeste si: 7 probleme in alimentarea electrica
Schneider Electric, gata sa livreze statiile electrice
Schneider Electric citeste amprenta de carbon