Reclamatiile la reclamele verzi au crescut de patru ori in 2007

Numarul reclamatiilor privind reclamele britanice cu pretentii verzi in 2007 au fost de peste patru ori mai multe decat in 2006, informeaza GreenBiz.

Dintr-un total de 24.192 de reclamatii referitoare la 14.080 de reclame primite de autoritatea britanica de reglementare a publicitatii (ASA), 561 erau despre 410 reclame care faceau referiri la calitati ecologice. In 2006, au fost 117 reclamatii referitoare la 83 de reclame verzi. Iar in acest an, exista 109 reclamatii referitoare la 59 de reclame verzi pana acum.

In raportul anual pe 2007, ASA sustine ca consumatorii au fost cel mai derutati de referirile la emisiile de carbon si tarifele verzi, dar si de termeni precum sustenabil. Consumatorii spun ca, de obicei, nu citesc textul explicativ din reclame.

Anul trecut, ASA a luat cateva decizii impotriva unor reclame cu pretentii ecologiste. Printre acestea s-au aflat o reclama Shell care reprezenta o floare iesind dintr-un cos industrial si o reclama Lexus care inducea in eroare cu fraza „Inalta performanta. Emisii scazute. Zero vinovatie”.

spot_img

Ultimele știri