Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

Publicitatea verde din Canada va avea reguli mai dure

Companiile care fac reclama produselor verzi vor fi nevoite sa sustina cu argumente „laudele verzi”, potrivit unor noi reguli in domeniul publicitatii care vor fi introduse in Canada, informeaza GreenBiz.

Biroul pentru Competitie si Asociatia standardelor canadiene intentioneaza sa faca publice regulile nationale cu privire la teme precum reciclarea, substantele chimice si alte privinte legate de mediul inconjurator, potrivit ziarului Globe and Mail.

Noile reguli care acum sunt in stadiul de proiect si care asteapta comentarii din partea reprezentantilor intreprinderilor industriale vor impiedica firmele sa-si mai faca reclame vagi, cerand ca declaratiile sa includa si detalii. In loc de a spune pur si simplu ca un produs este reciclat, compania va trebui sa precizeze in ce proportie acesta este fabricat din materiale reciclate.

Potrivit proiectului nu i se va permite nici unei companii sa spuna despre produsele sale ca nu contin chimicale daca nici inainte nu au continut. Orice declaratie prietenoasa cu mediul care ajunge a fi transformata in produs va trebui sa fie sustinuta de fapte.

Regulile apar ca urmare a plangerilor din partea consumatorilor si a lipsei de revendicari verzi pentru produse, a anuntat ziarul Globe and Mail. Biroul pentru Competitie, o agentie independenta care implementeaza legi, a luat deja masuri impotriva revendicarilor unei companii legate de mediul inconjurator. In noiembrie 2007 Biroul a fortat compania Lululemon Athletica din Vancouver sa inlature orice referinta catre beneficiile terapeutice ale produselor sale de imbracaminte pentru ca acest lucru nu putea fi verificat.
Firma de imbracaminte s-a aparat spunand ca materialul din piele al hainelor emana substante minerale si vitamine atunci cand sunt udate, ca pot fi benefice din multe alte privinte si ca pot reduce stresul.

Comisia federala pentru Comert din SUA este in proces de actualizare a regulilor sale pentru comertul verde, pentru ca centrele comerciale sa isi prezinte produsele certificate ca fiind reciclate, biodegradabile, sustenabile.

Acest articol a fost preluat cu acordul GreenBiz

spot_img

Ultimele știri