ING Asigurari de Viata, peste 1,2 milioane lei pentru proiecte CSR

ING Asigurari de Viata a alocat anul trecut proiectelor CSR 1,24 milioane de lei, aferenta cotei de 20% din profitul realizat si unei sume suplimentare alocata de companie.

“Din investitia totala, initiativele menite sa salveze vieti (programul de educatie pentru acordarea primului ajutor “Lectia de prim ajutor”, dezvoltat impreuna cu Fundatia pentru SMURD, programul dedicat Sectiei de cardiochirurgie pediatrica a spitalului de copii Marie Curie desfasurat impreuna cu Asociatia Inima Copiilor si programul Asociatiei M.A.M.E. – “Copilaria nu trebuie traita in spital” – pentru Sectia de pediatrie din cadrul Spitalului Fundeni) au cumulat anul trecut 41%” , a declarat pentru Green Report, Carmen Soare, director de marketing ING Asigurari de Viata.

Potrivit sursei citate, domeniul educatiei financiare a reprezentat, de asemenea, un pilon important, implicand 28% din bugetul total de CSR pentru dezvoltarea programelor „Proiectul tau – viitorul!”, realizat cu ajutorul Organizatiei Junior Achievement Romania pentru tinerii studenti, si “Lectia de Viata” difuzat la Realitatea TV in perioada iunie-iulie 2011.

Nu in ultimul rand, initiativele ce vizeaza imbunatatirea calitatii mediului si un stil de viata si nutritie sanatos au implicat 31% din investitia destinata responsabilitatii sociale, prin programe precum “Biciclete cu cravate”, prin care angajatii ING se bucura de plimbari gratuite cu bicicletele oferite de companie, si "I enjoy Healthy life" – un eveniment lunar intern care incurajeaza stilul de viata si alimentatia sanatoase.

“Si in 2012 continuam sa ne implicam in viata societatii, prin programe cu impact atat in interiorul companiei si cat in comunitatile externe, in domeniul educatiei financiare, al protectiei mediului, al accesului la educatie pentru copiii talentati sau defavorizati si, nu in ultimul rand, prin programe care ofera “Sanse la viata”, prin actiuni de preventie si educatie, dar si de diagnostic si tratament. Vom continua pe aceasta directie proiectele pe care le-am inceput anul trecut, in parteneriat cu Fundatia pentru SMURD pentru proiectul „Lectia de prim ajutor” si Asociatia Inima Copiilor, pentru sectia de cardiologie a spitalului „Marie Curie”. Si in acest an, sumele vor fi alocate in functie de nevoile specifice pe proiecte”, a mai spus Carmen Soare.

Criterii in selectarea proiectelor: sustenabilitate si continuitate

"In selectia programelor in care decidem sa ne implicam este importanta atat evaluare corecta si in profunzime a nevoilor in domeniul ales, si in egala masura si sustenabilitatea si continuitatea acestora in timp, pentru a ajunge la rezultatul propus si la valoarea asteptata", a subliniat directorul de marketing ING Asigurari de Viata.

Pentru ING Asigurari de Viata, un parteneriat cu un ONG presupune implicarea pentru un proiect in ale carui rezultate sa creada ambii parteneri, in acest caz cu siguranta resursele vor fi directionate cu eficienta si implicarea va fi de partea ambelor parti.

"Proiectul in care se angajeaza ambii parteneri trebuie sa acopere o nevoie reala si sa vizeze un numar relevant de beneficiari pe care sa ii ajute", sustine Carmen Soare.

Cosmin Zaharia

Citeste:

Raiffeisen – 6,1 milioane lei pentru programele comunitare

700.000 euro, pentru mediu si sanatate

Vodafone a investit 13 milioane euro in proiecte CSR

spot_img

Ultimele știri