Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

PER critica modul in care MMDD a pazit natura de 1 mai

Partidul Ecologist Roman (PER) considera ca actiunea desfasurata joi de Ministerul Mediului, de verificare a modului in care romanii care au mers la iarba verde au pastrat curatenia in zonele de agrement, s-a dovedit a fi ’’un mare fiasco’’.

’’Anuntata cu surle si trambite, inspectorii trimisi la fata locului s-au dovedit neputinciosi. De ce ? Pentru ca numarul lor era destul de mic in raport cu al celor care au ales sa-si petreaca 1 mai la iarba verde. Pe de alta parte, unii dintre ’specialistii’ Ministerului au demonstrat cat de ’aprofundat’ cunosc legea’’, spune PER, intr-un comunicat de presa.

Ecologistii sunt de parere ca lipsa cosurilor de gunoi din zonele unde oamenii ies la iarba verde favorizeaza transformarea acestor zone ’’intr-o imensa ghena publica’’. ’’Ministrul Korodi a ignorat faptul ca este de datoria Ministerului Mediului de a aplica sanctiuni acolo unde este cazul, dincolo de constiinta romanului. PER cere ministrului Korodi sa explice cum de a gandit aceasta actiune, fara a asigura si numarul necesar de echipe pe teren, sau a fost doar o actiune pur electorala, facuta de ochii presei’’, se spune in comunicat.

Pe de alta parte, intr-o scrisoare deschisa adresata ministrului Mediului, europarlamentarul Nicolae Vlad Popa spune ca cetatenii trebuie preveniti de aceasta campanie coercitiva pentru ca multi dintre ei nu au cunostinte in domeniu.

’’In ceea ce priveste persoanele juridice, aici masurile trebuie sa fie drastice pentru ca este prezumata reaua credinta. Va rog sa nu luati masuri numai in anumite zone de activitate (la nivelul autoritatilor locale) ci in egala masura impotriva Companiei Nationale de Cai Ferate si a Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri, de care raspunde personal ministrul Orban. Pentru a va edifica, va rog, faceti cu trenul traseul Bucuresti-Brasov, unul din cele mai importante din tara, si veti vedea, pe dreapta si stanga caii ferate, mizerie si gunoaie lasate in voia sortii pe terenul care apartine caii ferate’’, afirma europarlamentarul Popa.

El spune ca acelasi lucru se intampla pe terenurile marginase soselelor nationale din Romania, in raspunderea Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri.

spot_img

Ultimele știri