Toyota: 20 milioane dolari pentru programe de mediu

Toyota a acordat organizatiei Audubon Society cea mai mare donatie pe care a facut-o compania vreodata, 20 milioane dolari, pentru finantarea proiectelor de conservare, pregatirea liderilor pentru mediu si promovarea voluntariatului, informeaza GreenBiz.

Este un parteneriat pe care producatorul de masini il va folosi pentru a-si angaja muncitorii si partenerii de afaceri in promovarea conservarii prin programul TogetherGreen. Pana la 200 de manageri si lideri vor fi instruiti in vederea combaterii provocarilor cu care se confrunta conservarea, iar zeci de proiecte de conservare a apei, pamantului sau energiei vor primi fonduri in fiecare an.

"Angajatii Toyota au fost deja indemnati sa participe la activitati voluntare la Centrul Mitchell Lake al Audubon din San Antonio, Texas", a aratat Patricia Salas Pineda, vicepresedinte al diviziei din America de Nord Toyota. "Suntem incantati de promisiunea ca ni se vor acorda multe oportunitati sa-i angajam in eforturile de conservare", a adaugat aceasta.

Anuntul este ultimul dintr-un val de parteneriate anuntate intre marile corporatii si grupuri non-guvernamentale. De exemplu, Fundatia Home Depot si Habitat for Humanity si-au unit fortele saptamana trecuta pentru o initiativa nationala care va asigura resurse verzi pentru cele 5.000 de case pe care le va construi organizatia in urmatorii cinci ani. Cei 30 milioane dolari pe care se bazeaza programul, vor face cel putin 5.000 de case mai eficiente energetic.

Companiile AMD, Intel, Levi Strauss si altele au creat divizia californiana GreenPowerGroup luna trecuta, ca parte a proiectului initiat de catre Institutul pentru Resurse Mondiale in vederea promovarii energiei regenerabile. Cele 14 companii membre au inceput deja procese de implementare a programelor de energie regenerabila.

Aceste parteneriate pot avea un impact major pentru creditele verzi ale companiilor, spune Ann Barlow, presedintele diviziei de vest a Peppercom, companie care a condus un sondaj printre consumatorii si directorii corporatiilor la inceputul anului, in parteneriat cu Media-Screen LLC din San Francisco.

Trei din patru consumatori au spus ca decizia de a cumpara ceva poate fi influentata de promovarea unei organizatii non-guvernamentale de catre companie.

"Aproximativ doua treimi dintre cele 100 de companii care au participat la sondaj au lansat initiative prietenoase cu mediul in ultimul an, dar consumatorii considera ca ceea ce se promoveaza seamana cu o ’spalare de verde’", a aratat Barlow. "De aceea este foarte important pentru companii sa caute sa coopereze cu organizatiile pe care le promoveaza la toate nivelurile, in special companiile locale sau regionale. Organizatiile pot ajuta companiile sa se concentreze pe cele mai importante investitii si schimbari si sa le si faca", a adaugat acesta.

Acest articol a fost preluat cu acordul GreenBiz

spot_img

Ultimele știri