Proiectul Green Revolution ,,Biciclete cu cravata”, nominalizat la PR Award 2011

Proiectul Green Revolution ,,Biciclete cu cravata", organizat in parteneriat cu Orange Romania, este nominalizat la PR Award 2011, categoria ,,Comunicarea proiectelor de mediu".

,,Biciclete cu cravata” face parte din 72 de campanii romanesti, care au fost atent selectionate din 212 inscrise, de catre un juriu alcatuit din 38 de membri, specialisti in comunicare.

Castigatorii celor 24 de sectiuni PR Awards 2011 vor fi anuntati  in cadrul Galei Pr AWARD 2011, joi, 27 octombrie 2011, ce va fi organizata la Palatul Parlamentului.

Nominalizarile la categoria ,,Comunicarea proiectelor de mediu”:
•    Asociația Green Revolution & Orange: Biciclete cu cravată
•    GMP PR & Apa Nova București: Botezul sturionilor
•    Pi2PR & Siemens: Siemens Amazing Race

,,Biciclete cu cravata”

,,Biciclete cu cravata" este primul program de bike-sharing gratuit din Romania destinat centrelor de business, initiat de Asociatia Green Revolution in mai 2010.

Peste 350 de angajati Orange, din Bucuresti, Cluj-Napoca si Timisoara folosesc cele 45 de biciclete ,,cu cravata”. ,,Fiind deja in al doilea an de functionare, angajatii Orange sunt familiarizati cu programul <<Bicicleta cu cravata>>. La cererea lor, anul acesta proiectul s-a extins si in alte orase, iar acum bicicleta a devenit o varianta foarte apreciata pentru a parcurge drumul pana acasa sau a merge in pauza de masa", a declarat Catalina Pislaru, CSR Officer Orange Romania.

Proiectul ,,Biciclete cu cravata” a inceput in Orange Romania in 2010, cu un program pilot in doua sedii din Bucuresti pentru a afla interesul angajatilor fata de acest mijloc de transport alternativ si fata de reducerea poluarii din orasele mari.
In urma rezultatelor calitative si cantitative colectate la finalul pilotului din 2010, Orange a decis sa extinda programul si in tara, construind in jurul sau o campanie interna mai puternica si integrata in strategia de responsabilitate sociala a companiei.

Obiectivele pe termen lung ale programului ,,Biciclete cu cravata” Orange:

•    Constientizarea importantei programelor de CSR pe directia “eco/green”
•    Determinarea angajatilor sa utilizeze zilnic bicicleta ca mijloc de transport catre si dinspre birou in lunile aprilie – octombrie – de la 2% la 5% in primul an.
•    Cresterea gradului de interes al angajatilor fata de mijloacele alternative de transport si “green gestures”

Romanian PR Award

Romanian PR Award, aflat la cea de-a noua editie, este cel mai prestigios concurs romanesc in urma caruia sunt premiate cele mai importante campanii de relatii publice si responsabilitate sociala din Romania, derulate in anul in curs organizarii concursului. Pentru mai multe informatii despre PR Award, accesati website-ul oficial http://www.praward.ro/.

spot_img

Ultimele știri