Premiul Siemens Race, o excursie la Hamburg

Concursul  Siemens Race 2012, care a adus in centrul atentiei solutiile de dezvoltare urbana durabila implementate de Siemens in 13 orase din Romania, s-a incheiat.

Premiul competitiei este o excursie la Hamburg, “Capitala Verde a Europei in 2011”.

Alaturi de cei 10 bloggeri care au experimentat offline traseul de 1.700 de kilometri, peste 200.000 de fani din online au avut ocazia sa descopere cele mai performante tehnologii din domenii precum infrastructura pentru orase, energie, mediu, sanatate sau industrie.

In cei 1.700 de km parcursi, timp de 6 zile, bloggerii au vazut mori de ciment la Holcim Campulung, au aflat cum se face fonta la Arcelor Mittal Galati, printr-un proces complet automatizat, sau cum poate functiona o statie electrica din Gura Ialomitei fara niciun angajat.

In “Capitala Verde a Europei” merge un fan din online

"Castigatorii intrecerii Siemens Race sunt Alex Mazilu si Razvan Baciu, iar premiul, o excursie la Hamburg, "Capitala Verde a Europei in 2011", a fost oferit unui fan din mediul online, care i-a sustinut in perioada competitiei”, a declarat, pentru Green Report, Dan Santimbreanu, Head of Corporate Communications, Siemens Romania.

Insa, toti participantii la cursa, bloggeri sau fani, au fost incantati de descoperirile pe care le-au facut in timpul Siemens Race. Timp de 6 zile, ei s- au aflat in cautarea tehnologiilor compatibile cu mediul inconjurator, descoperind, alaturi de fanii lor din mediul online, importanta adoptarii acestora in vederea construirii unui viitor sustenabil.

“Siemens Race se apropie de final. Kilometrajul de pe bordul masinii trece de 1.100 de km, locatiile vizitate devin tot mai multe si aflu ca solutiile pe care Siemens le implementeaza in Romania acopera o plaja din ce in ce mai larga. De asemenea, numarul fotografiilor pe care le am in aparat aminteste de oameni extraordinari”, scria, pe blogul sau, Alex Baciu in penultima zi a competitiei.

200.000 utilizatori online, cu ochii pe bloggeri

Cea de-a doua editie Siemens Race a atins o audienta online de 200.000 de utilizatori unici, care au generat peste 1,2 milioane de afisari, potrivit Zelist. Competitia a avut loc in perioada 10-16 mai si s-a desfasurat numai prin instrumente de social media.

„Confom monitorizarii Zelist, cele 200.000 de persoane care au urmarit campania au generat 1,2 milioane de afisari, ceea ce inseamna de trei ori mai mult fata de prima editie a competitiei Siemens Race. Cea mai mare audienta a fost generata de comunicarea pe care bloggerii au realizat-o pe Facebook si Twitter”, adauga Dan Santimbreanu.

Silver Award for Excellence, la “Comunicarea Proiectelor de Mediu, in 2011

Competitia s-a aflat la cea de-a 2-a editie, iar cele 5 echipe de bloggeri au avut sarcina sa gaseasca, cu ajutorul fanilor din online, solutii sustenabile Siemens in domenii precum infrastructura pentru orase, energie, sanatate si industrie a putea acumula puncte.

Concurentii Siemens Race 2012 s-au aliniat la start in Bucuresti, in 10 mai, iar printre orasele in care s-a desfasurat cursa au fost Craiova, Campulung Muscel, Constanta sau Iasi.

Prima editie a proiectului Siemens Race a fost premiata cu Silver Award for Excellence la Categoria “Comunicarea Proiectelor de Mediu”, in cadrul competitiei Romanian PR Award din 2011.

Mihaela Pavnutescu

Citeste si: Fiti cu ochii pe Siemens Race 2012!
10 bloggeri, la Siemens Race 2012

53 de filme, inscrise la Orasul 20.20
Orașul 20.20, proiect initiat de Siemens


spot_img

Ultimele știri