Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

Mitsubishi i-MiEV, prima masina electrica 100%, adusa in Romania

Mitsubishi i-MiEV (Mitsubishi Innovative Electric Vehicle), model suta la suta electric, va fi livrat pe piata romaneasca in luna aprilie, la un pret 36.639 de euro, TVA inclus, potrivit importatorului marcii, M Car Trading.

67 de cai-putere si o viteza de 130 kilometri la ora

Modelul electric are 67 de cai putere, utilizeaza baterii litiu-ion, care se fixeaza sub podea, vertical sau transversal. Are o lungime aproximativa de 3,5 metri, iar viteza maxima este de 130 de kilometri la ora. Autonomia pentru o singura incarcare a bateriilor este de 160 de kilometri, in cazul bateriilor de 20 kw/h, si de 130 de kilometri, pentru cele de 16 kw/h. Echiparea masinii include, printre altele, jante din aliaj, aer conditionat, radio-CD, inchidere centralizata sau ABS.

i-MiEV se incarca la priza si nu polueaza fonic

“i-MiEV este ca orice alta masina, poate fi condusa fara nicio dificultate, singura deosebire fiind aceea ca nu se aude motorul. Culorile in care este disponibila aceasta masina electrica 100% sunt deosebit de atragatoare, albastru sau rosu, iar alimentarea se poate face simplu folosind la orice tip de priza. Modelul va fi disponibil pe piata romaneasca in aprilie si asteptam pentru inceput un lot de 5 masini. Cei care au facut pana acum test drive-ul s-au aratat deosebit de incantati si acelasi lucru il pot spune si eu despre Mitsubishi i-MiEV”, a declarat pentru “Green Report” Ana Matei, directorul de marketing al M Car Trading.

Peste 500.000 de kilometri de teste

Intentionand sa introduca “i MiEV” in productie, compania producatoare, Mitsubishi Motors, a supus masina unor programe intensive de teste de stand pentru a verifica comportamentul rutier, durabilitatea, fiabilitatea si comportamentul in caz de impact.

In paralel, au fost acumulate date despre i-MiEV prin teste intensive efectuate pe flote in diverse conditii de clima si de trafic real. Spre exemplu, in Japonia, prin intermediul unui program de colaborare derulat cu 7 companii energetice, timp de un an, 37 de exemplare prototip au acoperit 300.000 de kilometri in teste si utilizare zilnica.

Cat va costa un “plin” pentru astfel de masini si cand vor fi disponibile primele statii de incarcare rapida a bateriilor pentru masinile electrice cititi maine pe site.

Mihaela Pavnutescu
 

spot_img

Ultimele știri