Aproximativ 400 de ciclisti au participat aseara la Turul "Bicicleta rosie", 300 dintre ei pedaland pe noile lor biciclete, castigate la concursul "Bicicleta Rosie", organizat de Coca-Cola.
Iubitorii de pedelat au infruntat vremea torida si s-au plimbat in jurul Palatului Parlamentului, pornind din Parcul Izvor.
Printre iubitorii de ciclism care au venit de-acasa cu propriile biciclete sa participe la tur s-a numarat si vedeta de televiziune Andreea Ibacka.
„Din pacate nu am timp sa fac sport atat cat ar trebui. Asa ca invitatia la eveniment m-a bucurat, fiind pretextul ideal de a-mi petrece o sambata dupa-amiaza perfecta pentru trup si suflet. Am pedalat cu spor in jurul Casei Poporului, am slabit vreo 300 de grame, am urcat cu ambitie panta pe care de la volanul masinii nu o vedeam deloc amenintatoare si la sfarsit am castigat o bicicleta rosie. Astfel de initiative sunt laudabile si ma bucur ca lumea a fost receptiva la idee si a participat in numar atat de mare. Ne vedem la anul la evenimentul cu numarul 4!”, a declarat Andreea.
Evenimentul a fost organizat in cadrul celei de-a treia editii a campaniei “Bicicleta rosie”, un proiect al Sistemului Coca-Cola din Romania, realizat in parteneriat cu Asociatia Green Revolution, Primaria Municipiului Bucuresti, si Federatia Romana de Ciclism si Triatlon.
Capitala a castigat 300 de biciclisti
In cadrul campaniei, 300 de participanti la concursul „Bicicleta rosie” au fost premiati cu biciclete si casti de protectie. Cele 300 de biciclete au fost oferite prin tragere la sorti, in cadrul unui concurs ce s-a desfasurat pana in 14 iulie 2011, pe site-ul www.bicicletarosie.ro. Pentru a se inscrie in concurs, participantii au accesat site-ul campaniei, unde au completat un formular si un chestionar. 300 de norocosi au fost selectati, prin tragere la sorti, conform regulamentului afisat pe site-ul www.bicicletarosie.
„Ne bucura foarte mult faptul ca de 3 ani de zile reusim, impreuna cu Coca-Cola si Primaria Municipiului Bucuresti sa oferim cate 300 de biciclete locuitorilor Capitalei si sa contribuim astfel la dezvoltarea unei alternative de transport ecologic in peisajul bucurestean”, a declarat Raluca Fiser, presedintele Asociatiei Green Revolution.
3 ani de biciclete rosii
„Este al treilea an consecutiv in care realizam acest eveniment, iar succesul din anii precedenti ne face sa fim increzatori ca si aceasta editie va fi primita cu entuziasm. Prin acest gen de actiuni, Sistemul Coca-Cola din Romania isi afirma preocuparea constanta pentru mentinerea unui stil de viata echilibrat. Dorinta noastra este sa incurajam oamenii sa adopte un mod de viata activ si sanatos, prin calitatea si diversitatea produselor noastre, prin modul in care le comercializam, prin informatiile nutritionale pe care le oferim si prin programele noastre care incurajeaza activitatea fizica”, a spus Petre Sandru, Director Comercial Coca-Cola Romania, Bulgaria, Albania si Moldova.
Anul trecut, peste 1.200 de participanti au luat startul la turul ciclist „Bicicleta rosie”, alaturi de personalitati din lumea sportului, vedete si reprezentanti ai autoritatilor. In cadrul evenimentului, specialisti in nutritie au oferit tuturor participantilor informatii despre importanta hidratarii, hidratarea echilibrata si caracteristicile unui stil de viata activ.
Proiectul face parte din programul “Capitala creste verde” initiat in anul 2009 si are ca scop promovarea unui stil de viata activ si echilibrat.
Cititi si:
Cei 300 de castigatori ai concursului „Bicicleta rosie” vor pedala in seara aceasta in Parcul Izvor