real,- Romania isi doreste mai multi producatori bio autohtoni

Cele mai multe produse bio, comercializate de real,-, vin din import. Insa, managerii hypermarket-ului spera ca numarul producatorilor bio, autohtoni, sa creasca, ceea ce va duce duce, implicit, la ieftinirea acestei categorii de produse, a explicat, pentru Green Report, Valentina Popescu, Manager Categorie real,-, Hypermarket Romania.

Majoritatea produselor bio, in acest, moment vine din import, dar speram ca, in viitor, sa creasca numarul producatorilor autohtoni bio, fenomen care va duce si la cresterea categoriei, deoarece produsele vor putea ajunge la un pret final, mai apropiat de cel al produselor conventionale”, a subliniat Valentina Popescu.

“Marca bio, proprie, benefica pentru pret”

In magazinele real,-, potrivit reprezentantilor companiei, consumatorii gasesc toate produsele bio consacrate, de la paste, ulei de masline pana la faina, dar si cereale, biscuiti, cafea ori vin. In gama hypermarket-ului, exista insa si un sortiment diversificat de produse bio, marca proprie, care acopera o mare parte din acest segment.

Prezenta unei marci proprii in acest sortiment este benefica pentru diferentiere si pret, aceste produse bio fiind cu pana la 20% mai ieftine decat marcile nationale. Spatiul alocat acestui tip de produse este adaptat in functie de fiecare magazin, produsele regasindu-se atat grupate, cat si in cadrul fiecarei subcategorii, in cazul celor care necesita, de exemplu, temperatura controlata”, a mai spus Valentina Popescu.

La real,-, categoria de produse bio a inregistrat o crestere insemnata in 2012 fata de 2011, cele mai cautate subcategorii de produse fiind, pe langa vedetele categoriei, respective ouale si produsele lactate, dulciurile, semintele, faina, zaharul ori pastele.

 

 

spot_img

Ultimele știri