Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

Proiectul împotriva risipei alimentare Food Waste Combat se lansează la Oradea

Proiectul Food Waste Combat lansează o campanie de conștientizare și reducere a risipei alimentare în Oradea, organizând în acest weekend o serie de evenimente dedicate informării publicului privind risipa alimentară.

Proiectul Food Waste Combat a debutat la Cluj în 2012 și este inițiativa membrilor asociației JCI Cluj. Împreună cu LEO Black Eagle Oradea, Alternative și Manifest pentru Oradea, FWC lansează prima serie de evenimente dedicate risipei alimentare în Oradea.

Evenimentele din 24 și 25 noiembrie sunt deschise publicului, cu intrare liberă pe bază de înscriere.

Programul evenimentului:

  • 23 noiembrie, 09:00 – 14:00: ateliere anti-risipă în Colegiile Mihai Eminescu și Emanuil Gojdu, cu participarea elevilor de la secția de Turism și Alimentație Publică a Colegiului Economic Partenie Cosma;
  • 24 noiembrie, 14:00: evenimentul oficial de lansare în Cetatea Oradea, cu prezentarea proiectului, activități practice anti-risipă și dezbateri;
  • 25 noiembrie, 13:00: proiecție documentar și scurtă discuție despre risipă la Liceul Greco-Catolic.

“Acest proiect a fost deja prezentat pe scurt orădenilor, la TEDx Oradea 2017. Au fost reacții care ne-au bucurat foarte mult. Plus, avem și membri FWC originari din Bihor, deci ne face o mare plăcere să avem ocazia de a extinde proiectul într-un oraș drag nouă. Vrem să implicăm cât mai mulți oameni din comunitatea orădeană în următorul weekend și apoi să-l creștem acolo, pentru și mai mult impact în lupta noastră cu risipa alimentară ”, spun membrii echipei Food Waste Combat.

Risipa alimentară va crește cu o treime până în 2030 fără măsuri urgente

Proiectul Food Waste Combat își propune să informeze, să educe și să crească nivelul de conștientizare asupra problemei risipei alimentare. Pe lângă crearea unei bănci de alimente și campaniile de educare din școli, proiectul caută să schimbe activ comportamentul de consum al românilor.

spot_img

Ultimele știri