Campania publicitara “Hopenhagen” promoveaza tratatul din decembrie

“Hopenhagen” este numele campaniei prin care Organizatia Natiunilor Unite si o coalitie internationala a agentiilor de publicitate promoveaza tratatul pe tema schimbarilor climatice, care va fi discutat in luna decembrie in Copenhaga, informeaza The Guardian.

Campania incearca creasca gradul de constientizare cu privire la importanta intalnirii ONU din Danemarca, unde se va propune ratificarea unui tratat care va succeda protocolul Kyoto.

Reprezentantii ONU au prezentat campania impreuna cu Asociatia Internationala de Publicitate (IAA), in cadrul Festivalului Cannes Lions. Campania incearca sa ii determine pe oameni sa renunte la atitudinea de adaptare la incalzirea globala si sa ii duca spre speranta ca pot fi luate masuri pentru a impiedica schimbarile climatice.

Primele reclame vor fi afisate la Cannes, pe aroportul Heathrow din Londra, pe aeroportul din Los Angeles si pe aeroportul JF Kennedy.
“Hopenhagen promoveaza un tratat global pe tema schimbarilor climatice si un viitor mai bun pentru omenire”, a declarat secretarul general al ONU, Ban Ki-Moon.

Partea de strategie si cea de creatie din campanie au fost elaborate agentia Ogilvy & Mather, reclamele digitale de Colle+McVoy, iar campania de relatii publice a fost elaborata de catre Ketchum.
 

Foto: The Guardian

spot_img

Ultimele știri