Mr. Postman, un concept store fără branduri controversate

Trendul internațional de utilizare a produselor prietenoase cu mediul își face încet simțită prezența și pe plan local. Preferința româniilor pentru calitate și nu neapărat pentru cantitate a dus la crearea unui nou tip de magazin, unul bazat pe produse din materiale naturale și sustenabile. Mr. Postman este un magazin care oferă numai branduri eco, care atât în timpul procesului de fabricație dar și după, nu impactează negativ societatea/planeta. Am stat de vorbă cu Cristina Sporiș, fondatoarea magazinului Mr. Postman despre motivele care au determinat-o să deschidă un astfel de magazin, despre tendințele domeniului, dar și despre preferințele clienților în materie de cadouri din surse sustenabile.

Sursă foto: Mr. Postman

 

Când ați lansat Mr. Postman și ce anume v-a determinat să intrați pe acest segment de piață?

Am fost 12 ani în lumea bancară și toată viața căutatoare de lucruri frumoase. Nu prea se întelegeau bine meseria cu pasiunea, așa că am pastrat-o doar pe ultima. Nu toată lumea are răbdare și pasiune să caute pe sute de site-uri, să găsească cei mai buni designeri, să dibuiască ultimele trenduri.

Și atunci mi-am zis: de ce trebuie să fie atât de greu? De ce să nu am pe un singur site zeci de idei pentru cadoul perfect fără să fie nevoie să mergi  printr-o suta de magazine? Așa a apărut Mr. Postman.

Timp de un an am căutat și am selectat tot ce este mai …crăciunesc, cred că ăsta e cuvântul cel mai bun. Lucruri care să aducă bucuria Craciunului, acea caldă emoție și anticipare când deschizi cadoul. Iar acum Mr. Postman are o ofertă care, la orice ora și zi din an, aduce bucuria  Crăciunului.

Am lansat site-ul www.mrpostman.ro  la începutul anului 2018 cu un mic showroom unde clienții care doreau să cunoască produsele puteau să o facă. La sfârșitul anului trecut nu am părăsit clădirea unde aveam micul show room, ci ne-am mutat într-un spațiu puțin mai mare și mai ușor accesibil clienților pe Str. Putul lui Zamfir nr 17, parter.

Care sunt criteriile care stau la baza selectării furnizorilor și produselor?

Un magazin curat care se gândește la viitor, la lumea pe care o lăsăm copiilor noștri, încearcă să-ți ofere numai și numai branduri eco, care atât în timpul procesului de fabricație dar și după, nu impactează negativ societatea/planeta.

Ce reguli stricte nu încălcați atunci când alegeti produsele?

Ne dorim ca Mr. Postman să fie cunoscut ca un concept store care niciodată nu ar aduce branduri controversate.

Sursă foto: Mr. Postman

Care este atitudinea cumpărătorilor față de produsele oferite?

Clienții sunt foarte bucuroși că pot găsi și în București branduri pe care le-au cunoscut atunci când au călătorit în străinătate și apreciază unicitatea și calitatea produselor.

Cum vedeți evoluția interesului pentru produse durabile?

Credem ca încet, încet și românii  au început să puna accent pe calitate și nu pe cantitate atunci când oferă un cadou și tot mai mulți caută produse din materiale naturale și sustenabile.

Care sunt cele mai cerute produse?

Cred că cel mai bine aș enumera brandurile cele mai cerute: Nkuku – decorațiuni pentru casa făcute manual din materiale reciclate, Bohemia Design – coșuri din frunze de palmier, papuci de casa marocani din piele, Rains – haine de ploaie, rucsaci impermeabili, Ume Collection – salvie, palo santo, incense și Hobo – lumânări.

spot_img

Ultimele știri