Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

Lipton introduce în România sticla din plastic 100% reciclat și reciclabil

Lipton Ice Tea, marcă îmbuteliată și distribuită de PepsiCo, a lansat pe piața din România noua sticlă 100% rPET (PET reciclat) și își propune astfel să diminuze cantitatea de plastic virgin introdus în piață.

Demersul Lipton înregistrează o reducere de aproximativ 500 tone de plastic virgin pentru piața din România în primul an de tranziție, contribuind semnificativ în lupta împotriva deșeurilor de plastic. Totodată, în procesul de producție a sticlelor Lipton rPET la nivel global, se estimează o reducere a emisiilor de dioxid de carbon cu 40% în comparație cu producția sticlelor din plastic virgin.

Astfel, Lipton propune o inovație prin noile sticle, disponibile în tot portofoliul, și spune că se transformă într-un brand 100% circular și sustenabil. Odată cu ambalajul 100% rPET, se schimbă și structura etichetei produsului, care va deveni flotabilă, adică se va desprinde foarte ușor de sticlă în cadrul procesului de reciclare selectivă.

Prin urmare, noua sticlă Lipton este 100% reciclabilă, permițând fiecărei componente să fie identificată și sortată cu ușurință, în procesul de reciclare. Sticlele Lipton vor avea un ciclu de viață mult mai mare, având posibilitatea de a fi reintroduse în sistem de până la 6 ori, prin procesul de reciclare.

„În anul 2020 nu mai vorbim doar despre un proces de achiziție și consum. Nu mai vorbim nici despre un consumator atras doar de atributele directe ale unui brand sau ale unui produs. De aceea, Lipton vorbește astăzi despre schimbare. Companiile au nevoie să implementeze bune practici nu doar la nivel de dezvoltare de produs, ci și asupra întregului proces end to end – de la ambalare la reciclare. Iar noi ne propunem să fim acest brand 100% circular prin noua sticlă rPET. Ne dorim să răspundem astfel nevoilor consumatorilor care îmbrătișează ideea de consum responsabil și caută să adere la valorile brandurilor, nu doar la produsele acestora. Nu în ultimul rând, am dezvoltat o strategie sustenabilă de business, care își propune să se diferențieze atât la nivel de produs, cât și să contribuie la bunăstarea comunității și protecția mediului. Păstrând același gust cu care i-am obișnuit pe consumatori, am reușit să aducem un plus de valoare brandului la raft și în mediul înconjurător”, a spus Veronica Păniță (Senior Brand Manager Lipton).

Brandul și-a luat angajamentul de a face tranziția de la ambalaje din plastic virgin la ambalaje realizate din plastic 100% reciclat, pentru întreg portofoliul, începând cu Q4 2020 și până la începutul anului 2021.

Citește și:

Agrilution, mini sera de apartament cu până la opt culturi simultane disponibilă în Europa
David Attenborough le cere statelor să investească 500 de miliarde de dolari anual pentru protejarea naturii
spot_img

Ultimele știri