LifeCare: 10 milioane euro din produse bio

LifeCare, prima companie care comercializeaza produse Bio pe piata romaneasca estimeaza pentru 2008 o cifra de afaceri de 10 milioane euro, au anuntat joi reprezentantii companiei.

„Consumatorul roman a depasit mirajul ambalajului si devine tot mai constient de calitate si de faptul ca produsele bio adauga o valoare reala calitatii vietii sale”, a aratat Cristian Onetiu, membru fondator LifeCare.
Din calculele reprezentantilor LifeCare, compania detine o cota de piata de 70%, iar valoarea totala a pietii produselor bio in Romania este de 15 milioane euro.

„Domeniul Bio este deosebit de atractiv in general la nivel european, astfel de afaceri ajungand sa reprezinte pe pietele mature deja 8 procente din piata de food si non-food”, a explicat Costel Boghina, director general LifeCare.

LifeCare este prima companie care detine exclusivitatea pentru Romania si comercializeaza produse cosmetice, detergenti biologici si suplimente alimentare ale mai multor producatori bio din lume: Logocos, Alma Win, Dynamic Health. Totodata companile incurajeaza fermierii romani si industria locala sa se indrepte catre aceasta directie.

Compania a deschis in 2007 la Timisoara primul supermarket bio, Bio Markt si vrea sa se extinda cu acest concept si in Bucuresti. Pe langa magazine compania lucreaza cu o retea de 3.500 de consultanti din toata tara care comercializeaza produsele. In 2009, LifeCare se va extinde intai in Ungaria si apoi in Bulgaria.

spot_img

Ultimele știri