Toyota Romania isi va educa angajatii si clientii in domeniul protejarii mediul inconjurator. Astfel, a lansat o campanie de informare si de responsabilizare cu privire la impactul negativ pe care il are omul asupra climei. In cadrul evenimentelor organizate de Toyota Romania in Capitala, angajatilor si vizitatorilor li s-a oferit si un "Ghid de conducere ecologica". "A conduce ecologic inseamna nu numai a conduce mai atent, cu implicatii pozitive asupra mediului, dar si a reduce consumul de combustibil. Folosind sfaturile de condus ecologic se poate ajunge chiar la o economie de combustibil de pana la 20-30%", spun reprezentantii Toyota. Mai mult, la dispozitia angajatilor si clientilor a fost pus si un ghid cu sfaturi si recomandari pentru economisirea energiei acasa, in utilizarea aparaturii electrocasnice.
In acelasi timp, Toyota a lansat o actiune-pilot prin care, odata cu fiecare masina vanduta la showroomul Pipera, clientul va primi o planta decorativa pentru casa si s-a implicat in proiectul media ORG, "Copacul de hartie", care are ca scop combaterea defrisarilor excesive. Hartia colectata la sediul Toyota din Bucuresti va fi reciclata si, cu banii obtinuti, membrii proiectului "Copacul de hartie" vor achizitiona puieti pe care ii vor planta in parcuri sau in locul copacilor taiati din zonele forestiere.