Kaufland, prima companie din România certificată Zero Waste

Kaufland România a primit certificarea Zero Waste de la TÜV SÜD Management Service GmbH, conform standardului DIN SPEC 91436, un nou model de referință pentru gestionarea deșeurilor operaționale și a materialelor reciclabile. Aceasta face din Kaufland prima și singura companie din România care primește acest certificat, demonstrând astfel angajamentul companiei către economia circulară. Certificarea indică faptul că cel puțin 90% din totalul deșeurilor operaționale au fost prevenite, reutilizate, reciclate, compostate sau fermentate.

Certificatul a fost emis după un audit efectuat pe un eșantion reprezentativ format din 12 magazine, un centru logistic și sediul central, fiind evaluate și documente relevante, precum planurile de prevenire a deșeurilor, bilanțurile deșeurilor pentru perioada octombrie – decembrie 2022, acțiunile concrete privind eliminarea deșeurilor și măsurile de instruire.

CEO-ul Kaufland România și Republica Moldova, Marco Hößl, a declarat că „această nouă certificare atestă implicarea și contribuția pe care Kaufland România o aduce la protejarea mediului înconjurător. Eforturile noastre se îndreaptă către diminuarea cantității deșeurilor reziduale și revalorificarea resurselor, prin reciclare și compostare. În viitor, sperăm să se alăture și alte companii misiunii Zero Waste. Noi credem că putem schimba lucrurile în bine, dar singuri nu putem rezolva tot. Împreună, vom putea face diferența.”

Obiectivul Zero Waste a devenit din ce în ce mai important, odată cu creșterea gradului de conștientizare a utilizării responsabile a resurselor, la nivel mondial. Prin certificarea în conformitate cu DIN SPEC 91436, TÜV SÜD oferă un nou model de referință pentru gestionarea deșeurilor și a materialelor reciclabile pentru companiile din sectorul privat, instituții publice, orașe și comunități, asociații și organizații non-guvernamentale.

Kaufland România a luat măsuri pentru a reduce cantitatea deșeurilor generate la nivel intern și a încurajat un comportament ecologic în rândul angajaților, partenerilor și clienților. Beneficiile urmăririi acestui obiectiv sunt vizibile atât din punct de vedere al combaterii schimbărilor climatice, cât și la nivel economic.

***

Acest text a fost generat în parte cu ajutorul ChatGPT, model de generare a limbajului dezvoltat de OpenAI. După generarea limbajului provizoriu, autorul a revizuit, editat și modificat textul conform propriilor preferințe și își asumă responsabilitatea finală pentru conținutul acestuia.

spot_img

Ultimele știri