Guerilla Marketing pentru panouri solare

O campanie de guerilla marketing menita sa atraga atentia supra sistemelor ecologice de incalzire si Programului National de Finantare „Casa Verde” a fost lansata astazi de Compania Buderus, lider pe piata nationala si mondiala in sectorul sistemelor de incalzire.

15.000 de caciulite albastre imprimate cu adresa noului site lansat de companie, heat-up-now.com si materiale informative despre Programul Casa Verde sunt impartite astazi in zonele cele mai aglomerate din Bucuresti.

„Mesajul campaniei, ‚Heat up now’este menit sa aduca Buderus mai aproape de consumatorii romani si sa le prezinte mai multe informatii despre suportul pe care il pot primi pentru a-si transforma locuinta intr-o Casa Verde”, a declarat Alexandru Eftimiu, Director General Buderus Romania.
„In acelasi timp, dorim sa oferim publicului recomandari personalizate despre sistemele ecologice de incalzire care sa faciliteze un confort termic sporit acasa sau la birou. Scopul nostru este sa punem la dispozitia clientilor echipamente performante si de incredere, cu o eficienta energetica sporita, care permite reducerea costurilor”, a mai subliniat Alexandru Eftimiu.

Compania Buderus comercializeaza pe piata din Romania solutii de aplicatii industriale si casnice, panouri solare si pompe de caldura. Chiar daca in 2008 piata termotehnica a fost in stagnare, directorul general a aratat ca vanzarile companiei au crescut cu 20%, iar pentru 2009 directorul estimeaza o crestere de 50% a vanzarilor la panourile solare.

spot_img

Ultimele știri