Compania românească M&M Product din Râșnov lansează, în premieră pe piața din România, o folie termo ecosustenabilă „I’m green”, din polietilenă verde, având ca resursă trestia-de-zahăr.
Materia primă folosită la fabricarea polietilenei „I’m green” este etanolul obținut din trestia-de-zahăr. Sursa biologică, regenererabilă este un biopolimer care oferă amprentă favorabilă de carbon pentru că, prin cultivarea ei, produce oxigen și reduce CO2 din atmosferă.
Folia are proprietăți tehnice superioare, iar la sfârșitul duratei de viață poate fi reciclată în aceleași lanțuri dezvoltate deja pentru polietilena convențională; înlocuirea polietilenei convenționale cu cea verde nu necesită investiții în utilaje noi de ambalare.
Produsele din gama „the smart green”, din care face parte și această folie, se adresează tuturor producătorilor și platformelor de logistică care doresc să contribuie la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră și la ocrotirea mediului înconjurător, în același timp cu eficientizarea procesului de ambalare.
M&M Product activează pe piața din România din 1994, deține o platformă la Râșnov (producție și depozit central) și operează în țară prin 5 puncte de lucru regionale: București, Cluj, Craiova, Bacău, Timișoara.
Produsele și soluțiile the smart green respectă filosofia companiei, bazată pe principiul celor 4e de înaltă performanță: economic, eficient, eco-sustenabil și easy to apply (ușurință în utilizare).
„Încă de la început, deviza noastă a fost nouă ne pasă, de aceea obiectivul nostru cel mai important a fost și este performanța. Oferim soluții customizate prin experiență și inteligență aplicată: auditare, evaluare și testarea soluțiilor superioare oferite. De-a lungul celor 25 de ani de existență, ne-am asumat rolul de inovatori și pionieri pe piața din România, promovând soluții care reduc consumul de mase plastice și fabricând folii din plastic ecosustenabile. the smart green este răspunsul nostru la nevoia acută de ocrotire a mediului înconjurător, este soluția pentru diminuarea gazelor cu efect de seră prin folosirea cât mai redusă a maselor plastice provenite din petrol”, declară Melinda Mureșan, General Manager M&M Product.
Citește și:
Ambalaje alimentare care conțin substanțe chimice periculoase
Vânzările unui magazin au crescut cu 300% după ce a fost eliminată folia de plastic de pe legume