Vânzările unui magazin au crescut cu 300% după ce a fost eliminată folia de plastic de pe legume

Un supermarket din Noua Zeelandă a avut încasări mai mari cu 300% după ce au fost eliminate folia de plastic și tăvițele de polistiren în care erau vândute legumele și, astfel, clienții au fost atrași de miros.

legume verdeață

Lanțul de supermarketuri New World a renunțat la folia de plastic în care erau vândute legumele și fructele, în cadrul unui proiect numit „food in nude”.

„Monitorizăm totul an de an, iar după ce am introdus acest concept, vânzările la ceapa verde, de exemplu, au crescut cu 300%”, a declarat pentru NZ Herald Nigel Bond, proprietarul primului magazin care a făcut această schimbare. „S-ar putea să fi influențat și alți factori aceste cifre, dar am observat creșteri similare și la alte tipuri de legume, cum ar fi sfecla și ridichile”.

Bond spune că în cei 30 de ani pe care i-a lucrat în industria supermarketurilor, acesta este cel mai pozitiv feedback pe care l-a primit din partea clienților.

„Când am amplasat noile rafturi, clienții au fost uimiți,” a mai spus el. „Mi-a reamintit de când eram copil și mergeam cu tata să cumpărăm fructe, puteai să miroși citricele proaspete sau ceapa verde. Prin ambalarea produselor în plastic le ferim de microbi, dar îi și privăm pe oameni de această experiență”.

vegis.ro

Alte nouă supermarketuri din lanțul New World au urmat exemplul magazinului pe care îl conduce Bond. Ideea i-a venit acestuia în timp ce discuta cu proprietarul lanțului, acum doi ani.

„Atunci am observat o creștere a produselor proaspete împachetate în folie de plastic. Am zis amândoi că asta e o nebunie și am jurat să facem ceva în privința asta,” a mai spus bărbatul.

Pentru această inițiativă, în magazin a fost instalat un nou raft cu un sistem de pulverizare a apei peste fructe și legume, dar și un sistem de osmoză inversă, prin care apa este tratată și sunt eliminate 99% din bacterii și clor.

„Legumele au peste 90% apă, iar studiile au arătat că produsele pulverizate nu doar că arată mai bine, pentru că își păstrează culoarea și textura, dar au și un conținut mare de vitamine”, a mai zis Bond.

Deși mulți furnizori încep să analizeze felul în care sunt ambalate produsele, bărbatul consideră că producătorii nu înțeleg ce doresc consumatorii: „Noi știm ce vor ei, dar suntem intermediari. Cred că producătorii au un rol mult mai important”.

Peste 300 de milioane de tone de plastic sunt produse anual peste tot în lume, din care jumătate este folosit o dată și apoi aruncat, în timp ce doar 9% este reciclat. În Noua Zeelandă, potrivit NZ Herald, în jur de 252.000 de tone de plastic ajung la groapa de gunoi în fiecare an, plus o cantitate importantă, în râuri și, apoi, în mare.

spot_img

Ultimele știri