Fiti cu ochii pe Siemens Race 2012!

Astazi s-a dat startul celei de-a doua editii Siemens Race, competitie in cadrul careia 5 echipe de bloggeri strabat Romania pentru descoperirea solutiilor de dezvoltare urbana sustenabila, oferite de Siemens.

Competitia se afla la cea de-a 2-a editie, iar cele 5 echipe vor parcurge, timp de 6 zile, 1.500 de kilometri si vor poposi in 13 orase.

“Concurentii Siemens Race 2012 vor trece in timpul cursei prin 13 orase, dintre care Craiova, Campulung Muscel, Constanta sau Iasi, unde vor descoperi tehnologii compatibile cu mediul inconjurator. Premiul acordat echipei castigatoare va fi si in acest an o excursie intr-o capitala verde europeana. Avem incredere ca prin utilizarea instrumentelor de social media vom reusi sa crestem interesul publicului fata de tehnologiile de dezvoltare sustenabila din Romania”, a declarat, pentru Green Report, Dan Santimbreanu, Head of Corporate Communications, Siemens Romania.


Tehnologiile verzi, descoperite in 6 zile

Timp de 6 zile, bloggerii vor intra in contact cu tehnologiile compatibile cu mediul inconjurator din 13 orase din tara, descoperind, alaturi de fanii lor din mediul online, importanta adoptarii acestora in vederea construirii unui viitor sustenabil. Probele din cadrul intrecerii vizeaza domenii precum infrastructura pentru orase, energie, sanatate sau industrie si vor putea fi rezolvate de bloggeri doar cu ajutorul fanilor din mediul online.

„Lansarea celei de-a doua editii Siemens Race a fost primita bine de catre utilizatorii din mediul online. In perioada de teasing a campaniei, am reusit sa atragem o audienta online de 75.000 de persoane, conform Zelist. La aceasta cifra se adauga si audienta conturilor de Facebook ale bloggerilor aflati in campanie”, a mai spus Dan Santimbreanu.

Conform datelor oferite de Zelist, peste 80% din audienta precampaniei este formata din publicul masculin, competitia fiind urmarita mai ales in Bucuresti, dar si in principalele orase din Moldova si Transilvania.

„In cadrul celei de-a doua editii Siemens Race, echipele vor avea de rezolvat 15 probe. Intregul mecanism al competitiei este gandit astfel incat informatiile despre tehnologiile verzi sa vina din partea fanilor din mediul online”, adauga Dan Santimbreanu.

Numarul tehnologiilor sustenabile, mai mare decat in 2011

Potrivit lui Dan Santimbreanu, spre deosebire de prima editie, competitia din acest an devine mai acerba prin marirea numarului de bloggeri implicati, introducerea de noi probe si extinderea perioadei de timp alocata Race-ului. Bloggerii vor experimenta offline un numar mai mare de tehnologii de dezvoltare sustenabila, traseul fiind complet diferit fata de cel din 2011.

Castigatorul editiei de anul trecut a fost Bobby Voicu, consultant in social media. El a facut in 2011 echipa cu Razvan Baciu, blogger, care va participa din nou la Siemens Race. Masinile cu care concurentii pleaca spre cele 13 orase sunt puse la dispozitie de catre organizatori.

”Siemens Race a fost cea mai faina campanie la care am participat anul trecut. Am strabatut 1.700 de kilometri in cautarea solutiilor oferite de Siemens pentru dezvoltare urbana sustenabila”, a declarat inainte de plecarea in cursa, pentru Green Report, Razvan Baciu.

“Intreg traseul va fi strabatut in cautare de indicii pe care le vom rezolva cu ajutorul comunitatii de pe Facebook. Avem deja un premiu consistent, am pregatit alaturi de Alex o reteta imbatabila si vom comunica totul în mod relaxat”, scrie pe blogul sau, Adrian Ciubotaru, un alt participant la concurs.

In 2011, 150.000 de fani pe Facebook

Prima editie a proiectului Siemens Race a fost premiata cu Silver Award for Excellence la Categoria “Comunicarea Proiectelor de Mediu”, in cadrul competitiei Romanian PR Award din 2011.

“Datele de monitorizare oferite de Zelist au aratat ca anul trecut 400.000 de utilizatori online au urmarit competitia Siemens Race. Ne propunem ca in acest an sa depasim acest rezultat si sa atingem publicuri mult mai nisate intrucat avem mai multe echipe concurente”, potrivit lui Dan Santimbreanu.

In 2011, in cadrul celor 5 zile de competitie, 3 echipe de bloggeri au parcurs un traseu de peste 1.700 de kilometri trecand prin 8 orase, in care au descoperit solutii sustenabile de dezvoltare urbana implementate de compania Siemens in Romania. Principalul instrument de social media folosit a fost reteaua de socializare Facebook, care a inregistrat o audienta de 150.000 de persoane.

Competitia Siemens “Amazing” Race a fost urmarita, in 2011, si in mediul offline prin intermediul transmisiunilor tv din tara. Reportajele difuzate au fost urmarite cumulat de aproape 1 milion de telespectatori.

Mihaela Pavnutescu

Citeste si: 10 bloggeri, la Siemens Race 2012 
Orașul 20.20, proiect initiat de Siemens
Parteneriat Siemens – Varian, in radioterapie si radiochirurgie
 

spot_img

Ultimele știri