Fabricile Unilever din Ploiesti si-au redus la jumatate emisiile de CO2

Fabricile Unilever din Ploiesti, si-au redus emisiile de CO2, incepand din 2008 si pana in prezent, la jumatate, potrivit datelor prezentate,  joi, de CEO Unilever Europa Centrala si de Sud, Jarek Malinowski.

In ceea ce priveste fabricarea produselor de ingrijire personala si a locuintei, fata de 2008 s-a redus cantitatea de CO2 cu 44%, iar cea de energie cu 17%. In fabrica de produse alimntare, cantitatea de CO2 s-a redus cu 55%, iar cantitatea de apa utilizat cu 16%.

Inregistram progrese in ceea ce priveste reducerrea impactului  asupra mediului in fabricile noastre si procurarea de materii prime sustenabile. Insa, ne confruntam in continuare cu provocarea de a schimba ociceiurile consumatorilor privind sanatatea si igiena si a-i incuraja sa utilizeze mai putina apa si energie acasa, atunci cand se spala sau curata cu produsele noastre”, a declarat Jarek Malinowski

La nivel global, fabricile Unilever au resusit sa aduca economii de 300 milioane de euro prin programele de reducere a cantitatii de energie, apa. materiale si deseuri. Acestea au redus cu o treime emisiile gazelor cu efect de sera sai au injumatatit cantitatea de deseuri din procesele de productie.

Romanii irosesc prea multa apa la dus

De asemenea, Unilever a prezentat rezultatele unui studiului „Ce fac consumatorii romani pentru un stil de viata sanatos?”. Studiul s-a desfasurat online, in perioada 13 – 17 aprilie, pe un esantion de 6.308 respondeti cu varsta peste 18 ani.

Potrivit studiului pentru cei mai multi respondenti (44%) durata medie a unui dus este de 10 – 15 minute. Potrivit datelor existente durata ideala pentru un dus este de 4 minute si 42 de secunde. Totodata, o mare parte dintre respondenti (42%) traiesc cu preceptia gresita ca desi stau mai mult timp la dus decat este necesar nu consuma la fel de multa apa ca atunci cand ar face o baie.

Un alt studiu, realizat tot de Unilever in noiembrie  2011, in Marea Britanie, a aratat ca un dus de 8 minute utilizeaza la fel de multa apa ca o cada de baie, iar un dus de 8 minute in care apa curge continuu consuma de doua ori cantitatea de energie si apa unei cazi de baie.

Stdiul privind comportamentul romanilor a mai aratat ca 56% dintre respondenti nu acorda importanta daca ambalajul este prietenos cu mediul, 68% au precizat ca sunt infuentati in decizia de cumparare daca brandul are si o misiune sociala, in conditiile in care pretul si calitaea nu difera de cele ale produselor similare.

 

spot_img

Ultimele știri