Dacia parcheaza pe Facebook

Pasionatii automobilelor au la dispozitie un nou loc de intalnire, in mediul virtual: pagina de Facebook a marcii Dacia.

Noul site are caracter local, fiind destinat cu prioritate publicului din Romania.

In paralel cu pagina de Facebook, va functiona un canal propriu Youtube al marcii Dacia, precum si un cont dedicat pe site-ul Pinterest.

In mai putin de o luna de la momentul crearii paginii locale Facebook „Dacia Romania”, peste 16 000 de utilizatori s-au declarat fani ai acestei marci.

Prezenta Dacia pe platformele de social media este menita sa contribuie la formarea unei comunitati in jurul marcii.

Partenerul Dacia in crearea unei identitati specifice in mediul virtual este agentia Xplain. Scopul comun al Dacia si Xplain este ca marca auto romaneasca sa devina un lider al comunicarii online pe segmentul sau.

Xplain este o agentie internationala specializata in servicii de Social Media si Content Marketing, care ofera solutii personalizate in peste sapte tari. Printre clientii sai se numara branduri de renume in domenii precum FMCG, retail, finante, tehnologie, divertisment si, mai nou, auto.

Noile automobile sunt "prietenoase cu mediul"

Prin noile sale modele, Dacia a continuat traditia unor masini economice, dar si-a demonstrat si preocuparea fata de mediul ambiant.

Versiunile eco2, care imbina cele doua cerinte, sunt disponibile pentru Dacia Sandero, Dacia Logan (foto) si Dacia Logan MCV.

Cel mai recent exemplu este Dacia Lodgy, lansat in anul 2012, considerat a fi unul dintre cele mai eficiente si mai ecologice automobile din clasa lui. Doua dintre versiunile de motorizare beneficiaza de semnatura eco2, atribuit de grupul Renault acelor versiuni auto remarcate ca fiind "prietenoase cu mediul".

Pentru Dacia Lodgy sunt disponibile motoarele diesel dCi 90 si dCi 110, in versiunea eco2, care evidentiaza nivelul scazut al consumului si al emisiilor de dioxid de carbon.

Potrivit grupului Renault Dacia, semnatura eco2 a fost introdusa initial pe gama Renault. Ea garanteaza ca automobilul indeplineste trei criterii prin care protejeaza mediul inconjurator, criterii inasprite in mai 2011.

Automobilul eco2 trebuie sa aiba un nivel al emisiilor de CO2 mai mic sau egal cu 120 grame / kilometru, sa fie produs intr-o uzina certificata ISO 14001, 95 la suta din masa vehiculului sa poata fi valorificata prin reciclare la sfarsitul ciclului de viata, iar cel putin 7 la suta din materialul plastic sa fie material reciclat.

Mihai Diac

Comentariile tale pot fi postate aici

Citeste si:

Grupul Dacia-Renault a investit 17 milioane de euro in protectia mediului

spot_img

Ultimele știri