De maine, 1,4 miliarde de cutii de Coca-Cola isi vor schimba culoarea din rosu in alb, intr-o campanie lansata in SUA si Canada, menita sa sustina ursul polar, specie pe cale de disparitie.
Cutiile albe vor avea desenat un urs polar, colorat in gri antracit, iar inscriptia Coca-Cola va fi rosie.
Coca-Cola sustine ca nu face aceasta schimbare din considerente de marketing, ci pentru a sustine faimosul urs polar, amenintat cu extinctia.
Proiectul este denumit „The Arctic Home” si este realizat impreuna cu World Wildlife Fund-Atlanta, in scopul de a strange fonduri pentru a ajuta ursii polari sa supravietuiasaca in mediul lor natural, pe banchize.
Ursul polar, simbol al prospetimii bauturilor Coca-Cola, a reusit, de-a lungul timpului, sa dea companiei o imagine pozitiva.
„Ursii polari stimuleaza imaginatia. Sunt enormi, puternici, frumosi si traiesc numai in Arctica. Viata lor este strans legata de banchize, care, din cauza incalzirii globale, se topesc cu o viteza alarmanta", a spus Carter Roberts, presedintele World Wildlife Fund.
Mihaela Pavnutescu
Citeste si: 400 de biciclisti au luat cu asalt Capitala in cadrul Turului "Bicicleta rosie"
Cei 300 de castigatori ai concursului „Bicicleta rosie” vor pedala in seara aceasta in Parcul Izvor