CSR: New Kopel Group, prima companie din România care se alătură campaniei Ice Bucket

New Kopel Group este prima companie din România care alege să se alăture, cu întreaga echipă,  campaniei de conștientizare a nevoii de a continua și aprofunda cercetările privind cauzele și remediile maladiei Lou Gehrig sau ALS, cum este recunoscută la nivel mondial.

Cei peste 100 de angajați ai New Kopel Group au acceptat provocarea Ice Bucket Challenge lansată de Hezi Shayb, CEO-ul companiei și, alături de acesta, au participat la popularul duș cu gheață.

Am fost provocat să particip la Ice Bucket Challenge, asemeni multor altor oameni și am ales ca, împreună cu echipa New Kopel Group, să spunem de 100 de ori Always Yes. Ajutăm astfel Alianța Națională pentru Boli Rare din România, care îngrijește 61 de pacienți diagnosticați cu ALS”, a declarat Hezi Shayb, CEO al New Kopel Group.

De asemenea, pentru continuarea campaniei, New Kopel Group a lansat provocarea Ice Bucket către alte trei companii: SIXT Germania,  KLG Europe Logistics România SRL, specializată în activități de logistică și  competitorului  Avis România.

Ne plac întotdeauna provocările iar când acestea sunt destinate unei cauze nobile, nu dăm niciodată înapoi. <<Alyways Yes>> nu este un slogan, ci o stare de spirit. Sunt mândru de echipa pe care o conduc și sunt convins că această unitate se va vedea și în activitatea si rezultatele companiei”, a adăugat Hezi Shayb.

Pentru a respecta regula campaniei, compania donează în numele fiecărui angajat către Alianța Națională pentru Boli Rare din România, suma urmând să respecte reperele campaniei externe. De asemenea, mulți angajați au decis să contribuie și prin donații individuale.

spot_img

Ultimele știri