CSR: Heineken a investit, în 4 ani, 1,3 milioane lei în comunitățile locale

Heineken România a investit, până în prezent, peste 1,3 milioane lei în comunitățile locale, prin programul Heineken pentru Comunități, realizat în parteneriat cu Asociația CSR Nest. Programul este dedicat susținerii și dezvoltării comunităților locale din cele patru orașe în care Heineken este prezentă cu câte o fabrică: Constanța, Craiova, Miercurea Ciuc și Târgu Mureș și are o contribuție pozitivă în societate și mediu.

În primele trei ediții ale programului Heineken pentru Comunități, compania a investit peste 1 milion lei în 20 de proiecte locale câștigătoare, care au avut mai mult de 287.000 de beneficiari totali și care au implicat peste 800 de voluntari.  Anul acesta, valoarea totală a finanțărilor proiectelor câștigătoare este de 320.000 lei.

Cred cu tărie că avem misiunea de susține comunitățile în care ne desfășurăm activitatea, răspunzând activ la nevoile acestora. A construi o afacere sustenabilă înseamnă a da înapoi comunității care te găzduiește și care îți permite să te dezvolți. Sunt mândru că am ajuns la a patra ediție a programului Heineken pentru Comunități și că acesta este apreciat la nivel local, reușind să răspundă unor nevoi reale”, afirmă Onno Rombouts, Managing Director Heineken România.

Programul se derulează sub forma unui concurs de proiecte depuse de ONG-urile locale, scopul acestora fiind de a răspunde nevoilor reale ale comunității respective. În urma unui proces de evaluare se aleg proiectele câștigătoare din fiecare comunitate locală. Acestea primesc finanțare din partea Heineken România, iar implementarea lor este supravegheată și evaluată de Asociația CSR Nest.

În cei patru ani de desfășurare ai programului de responsabilitate socială Heineken pentru Comunități, am reusit să aducem o contribuție pozitivă comunităților locale și să participăm activ la dezvoltarea acestora. Ne-am propus să creștem eficiența proiectelor cu fiecare ediție și să identificam cât mai bine nevoile fiecărei comunități, iar prin extinderea programului în toate comunitățile în care Heineken este prezentă cu o fabrică și creșterea nivelului calitativ al proiectelor depuse spre finanțare, consider că ne-am atins aceste obiective”, a declarat Sergiu Sebesi, președintele Asociației CSR Nest.

Spre deosebire de edițiile anterioare, când ONG-urile erau invitate să se înscrie cu proiecte pe orice teme, anul acesta ele au depus proiecte care să răspundă anumitor priorități specifice pentru fiecare dintre orașele în care se desfășoară programul.

Prioritățile au fost identificate împreună cu reprezentanți ai societății civile, autorităților publice locale și mass media locale, în cadrul unor sesiuni de consultări. Aceste priorități sunt: cultură-turism, educație, cetățenie activă, dezvoltare comunitară sau mediu.

spot_img

Ultimele știri