Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

Connie Hedegaard sprijina “Lumea pe care o vrei”

Reprezentanti ai industriei si sectorului public din 10 state membre ale UE participa la o misiune pe teren, pentru a vizita societati aflate in avangarda eficientei energetice din Danemarca, pe care o sprijina si Connie Hedegaard, comisar UE pentru politici climatice.

Aceasta misiune pe teren este primul eveniment din seria organizata de partile interesate in sprijinul campaniei emblematice „Lumea pe care o vrei” a Comisiei Europene, campanie dedicata actiunilor de combatere a schimbarilor climatice.

Adevarata provocare in lupta impotriva schimbarilor climatice este sa aplicam solutiile pe care le cunoastem deja, cu rapiditatea necesara. Aceasta inseamna ca este esential sa diseminam bunele practici, pentru a evita ca fiecare sa incerce sa inventeze din nou roata”, a declarat Connie Hedegaard, comisarul pentru politici climatice, care va participa la unele parti ale misiunii pe teren.

Misiunea pe teren include vizite la societati dintr-o varietate de sectoare, de la produse alimentare la componente industriale, demonstrand astfel ca beneficiile economice generate de eficienta energetica reprezinta un potential pentru orice intreprindere.

Un exemplu este Grundfos, una dintre societatile care vor primi participantii si ii vor plimba prin amplasamentul lor de productie. Unul dintre principalii producatori de pompe din lume, Grundfos are o cifra de afaceri anuala de 3 miliarde euro. Incepand din 2008, societatea si-a redus emisiile legate de productie cu peste 11%, prin intermediul unor proiecte specifice privind eficienta energetica — corespunzand unui total de peste 14 000 de tone. In aceeasi perioada, cifra de afaceri a crescut cu aproape 20 %. Numai in Danemarca, societatea estimeaza ca economiseste anual 2,5 milioane euro, datorita eficientei energetice.

Pentru noi, eficienta energetica inseamna o alegere buna pentru afaceri, precum si pentru durabilitate. Prin reducerea consumului de energie si a emisiilor de CO2 ne reducem costurile de productie. Aceasta ne imbunatateste rentabilitatea si competitivitatea. Este pur si simplu o chestiune de bun simt”, a spus Carsten Bjerg, directorul executiv al Grundfos.

spot_img

Ultimele știri