Compania Johnson a lansat o campanie de reimpadurire

Compania Johnson a lansat pe 15 ianuarie campania "Impreuna pentru un mediu mai verde", celebrand 15 ani de prezenta pe piata din Romania. Compania doreste sa asigure consumatorilor sai dreptul la un mediu inconjurator echilibrat, participand la reimpadurirea zonelor masiv defrisate din Romania, informeaza un comunicat de presa al companiei.

Desfasurata in perioada 15 ianuarie – 15 aprilie 2009, campania "Impreuna pentru un mediu mai verde" ofera consumatorilor de produse Johnson ocazia de a contribui si ei la reimpadurirea zonelor puternic afectate de inundatii.

Cu banii adunati pe durata campaniei, Johnson va planta, in luna aprilie, luna padurii la nivel international, 25.000 de copaci in doua dintre zonele cu cel mai mare deficit de vegetatie forestiera: Calarasi, judetul cu cele mai multe defrisari din tara, si Maramures, judet puternic afectat de inundatiile din perioada august-septembrie 2008.

Produsele participante la campanie sunt Glade, Pronto si Raid, produse lider de piata in categoria din care fac parte. Fiecare dintre acestea va purta, in perioada 15 ianuare – 15 aprilie, eticheta speciala a campaniei. Cumparandu-le, consumatorii participa alaturi de SC Johnson la reimpadurirea zonelor defrisate.

Romania a pierdut, in ultimii 20 de ani, zeci de mii de hectare de padure, din cauze naturale, dar si ca urmare a actiunii umane, a expansiunilor agricole si urbane. Mediul este afectat atat pe termen scurt, prin cresterea semnificativa a riscului de inundatii, cat si pe termen lung, defrisarile masive afectand negativ evolutia climei.

spot_img

Ultimele știri