Campanie pentru mentinerea curateniei, demarata de REBU

Compania de salubritate REBU va derula, in perioada 25 iunie – 25 iulie 2011, campania „Inscrie la cos, nu pe jos!” prin care doreste sa atraga atentia cetatenilor bucuresteni asupra mentinerii curateniei in Capitala, a anunta, luni, societatea.

Campania „Inscrie la cos, nu pe jos!” debuteaza cu o serie de aparitii outdoor ce vor fi vizibile timp de o luna in statii de metrou, pe stâlpii de electricitate si pe cladiri, in principal de pe raza sectorului 4, acolo unde REBU presteaza servicii de colectare a deseurilor menajere si reciclabile. In lunile iulie si august se vor desfasura campanii pe radio si online, BTL, dar si proiecte speciale incepând cu luna septembrie 2011.

„Pornim in aceasta campanie cu credinta ca vom trezi astfel spiritul civic al celor care locuiesc in Bucuresti si mai ales in sectorul 4 pe care noi il deservim. Ne dorim sa vedem mai putini bucuresteni care arunca ambalaje pe strada, chistoace de tigari din masina sau care nu curata in urma animalelor de companie pe care le scot la plimbare prin cartiere. Vrem ca locuitorii capitalei sa ne fie parteneri pentru un oras curat”, spune Gabriel Radu, directorul general al companiei REBU.

Potrivit ultimului studiu IMAS care a avut ca tema curatenia in capitala, majoritatea bucurestenilor din sectorul 4, a carui igienizare cade in sarcina companiei de salubritate REBU, sunt multumiti de curatenie. Astfel, 12,7% dintre intervievatii ce locuiesc in sectorul 4 spun ca acesta este foarte curat, in timp ce 70% il considera destul de curat (70%). Acelasi studiu arata ca REBU este printre primele doua cele mai eficiente companii de salubritate din capitala, primind 34,5% din voturile respondentilor.

In prezent, societatea REBU isi desfasoara activitatea in sectorul 4 pentru salubrizare stradala si in sectoarele 4 si 5 pentru ridicarea deseurilor menajere si reciclabile. Compania detine in prezent un parc auto cu 364 de utilaje de ultima generatie.

Actionariatul acesteia este format din Consiliul General al Municipiului Bucuresti si compania germana RER.

Foto: tfaforms.com

Cosmin Zaharia
 

spot_img

Ultimele știri