Campanie CE: „Satul Biodiversitatii”, la Baneasa Shopping City

Cum depindem noi, oamenii, de albine? Cum putem ajuta vrabia? Ce se distruge, de fapt, cand se taie un stejar? Raspunsurile la aceste intrebari, cat si alte informatii despre biodiversitate si despre legatura dintre stilul nostru de viața si mediul inconjurator le puteti afla daca mergeti la expozitia „Satul Biodiversitatii” de la Baneasa Shopping City.

Expozitia face parte din campania Comisiei Europene „Contam unii pe altii”, o campanie de informare si responsabilizare a cetatenilor in privinta pierderii biodiversitatii si se desfasoara in perioada 24 ianuarie – 6 februarie, la Baneasa Shopping City, se arata intr-un comunicat.

Organizatorii „Satului” isi propun sa sensibilizeze mai ales tinerii si copiii prin instrumente interactive, pregatind, in acest sens, mai multe activitati si ateliere care se vor desfasura sambata si duminica, 29-30 ianuarie, 5-6 februarie, intre orele 13.00 si 20.00.

Proiectii de filme despre natura, teste grila despre biodiveristate, atelierul de plantare de seminte de salata, aplicații si jocuri online, observarea microscopica a faunei marunte din Marea Neagra, planse cu specii ce asteapta sa fie colorate de cei mici si multe alte surprize va asteapta la sfarsit de saptamana in „Satul Biodiversitatii”.

Invitatul special al evenimentului este Bogdan Ionescu, profesorul de origami in varsta de 12 ani, care aduce la Baneasa Shopping City proiectul sau de succes, Palatul de Hartie. Pe parcursul a doua ore, Bogdan va dezvalui din tainele plierii fluturilor, animalelor și florilor din patrate de hartie.

Campania Biodiversitații, in sase state din UE

Campania Biodiversitatii a Comisiei Europene a fost lansata in aprilie 2010 si se desfasoara concomitent in 6 state membre cu un grad scazut de informare in privința biodiversitatii – Romania, Bulgaria, Italia, Spania, Polonia și Olanda.

Initiativa Comisiei are la baza un recent studiu Eurobarometru care arata ca mulți europeni nu inteleg semnificatia termenului biodiversitate si cred ca nu sunt bine informati in ceea ce priveste pierderea ei. De aceea, campania isi propune sa contribuie la cresterea gradului de responsabilizare a publicului prin educare si prin generarea unui angajament comun al cetatenilor si autoritatilor locale.

Mihaela Pavnutescu
 

spot_img

Ultimele știri