Bicicletele I’Velo, parcate in Piata Sfatului din Brasov

Raiffeisen Bank si Asociatia Green Revolution, in parteneriat cu Primaria Municipiului Brasov, lanseaza azi programul de bike-sharing I’Velo in Brasov. Centrul de inchiriere I’Velo va fi amplasat in Piata Sfatului si va pune la dispozitia brasovenilor 50 de biciclete.

Din 2010, cand am lansat I’Velo si pana in prezent putem spune ca am reusit sa aratam ca bicicleta nu este doar mijloc de agrement, in week-end, ci chiar mijloc de transport la si de la serviciu. Vrem sa ii incurajam pe oameni sa foloseasca in continuare cat mai mult bicicleta, sa-si lase masinile acasa si sa pedaleze pentru sanatatea lor si a orasului lor”, a subliniat Corina Vasile, director Comunicare si Relatii Publice, Raiffeisen Bank.

„Luptam pentru schimbarea
mentalitatii fata de mersul pe bicicleta”

Primaria Municipiului Brasov a elaborat, in 2012, documentatia necesara unei licitatii privind proiectarea retelei de piste de biciclete care sa lege principalele cartiere ale Brasovului. Viitoarele piste vor lega zonele in care se afla institutii publice si piete, cu trasee montane sau zone de agrement, ele urmand sa fie amenajate, in principal, pe partea carosabila.

Suntem pentru al patrulea an consecutiv in Brasov cu proiectul I’Velo. Implicarea cetatenilor si dorinta lor de a adopta un stil de viata sanatos si reponsabil fata de mediul inconjurator, inca din 2010, ne-au incurajat sa credeam si sa luptam pentru schimbarea mentalitatii din Romania fata de mersul pe bicicleta. Ii asteptam pe brasoveni, dar si pe numerosii turisti din oras la centrul I’Velo din Piata Sfatului pentru a arata in continuare ca romanii vor sa pedaleze”, a spus Raluca Fiser, presedintele Asociatiei Green Revolution.

“Ciclistii, colegi de trafic cu automobilistii”

George Scripcaru, primarul Brasovului, considera ca mersul pe bicicleta este una din variantele optime de transport in municipiul Brasov. Sprijina orice initiativa care incurajeaza acest tip de transport si-si doreste ca, in trafic, biciclistii sa fie respectati de automobilisti, iar, pe trotuar, pietonii sa respecte pistele.

Ar fi ideal sa avem cat mai multi kilometri de piste pentru biciclisti si, tocmai de aceea, printre prioritatile municipalitatii se numara si crearea de noi piste speciale pentru biciclete. Pe de alta parte, insa, este foarte greu ca un oras ca Brasovul, care are strazi destul de inguste, sa solutioneze si traficul in crestere, si nevoia de locuri de parcare, si cea a traficului pietonal, si cea a pistelor de biciclete. In acelasi timp, sper in continuare ca si cei care conduc masini vor tine cont de faptul ca biciclistii sunt colegi de trafic cu ei, si pietonii nu vor utiliza pistele de biciclete pe post de trotuar”, a declarat, pentru Green Report, primarul Brasovului, George Scripcaru.

spot_img

Ultimele știri