Bilantul Responsabilitatii Sociale pe 2010: Programul I’Velo, prima oara in Top, direct pe locul 3

Pentru a treilea an, echipa ResponsabilitateSociala.ro i-a invitat pe bloggeri, in calitate de lideri de opinie, sa evalueze activitatile de CSR din anul anterior si sa spuna ce asteptari au pentru 2011, scrie site-ul responsabilitatesociala.ro.

Fiecare blogger care a acceptat invitatia a scris un post pe blogul sau, in care a raspuns la 4 intrebari. La invitatie, au raspuns 111 bloggeri.

Cele mai apreciate companii pentru modul in care s-au implicat in societate, in 2010, conform nominalizarilor facute de bloggeri, in topul celor mai apreciate companii au fost: Petrom, Vodafone, Raiffeisen Bank si UniCredit Tiriac.

In general, bloggerii au nominalizat companiile, in functie de notorietatea anumitor initiative de CSR si mai putin in functie de cunoasterea in ansamblu a activitatii acestora.

In consecinta, pe primele pozitii ale clasamentului apar companii care au avut in 2010 proiecte cu o notorietate importanta, in special in mediul online.

In privinta motivelor pentru care bloggerii apreciaza companiile mentionate, pe primul loc, la mare distanta, se afla acela ca "au investit in protectia mediului inconjurator".

De acest lucru au beneficiat in primul rand companiile care au derulat proiecte de anvergura adresate comunitatii de biciclisti, o comunitate din ce in ce mai activa in mediul online.

Este vorba de companii precum Raiffeisen Bank, care apare pentru prima data in top, direct pe locul 3, cu proiectul “I Love Velo”, realizat impreuna cu Asociatia "Green Revolution", de UniCredit Tiriac, care este cunoscuta in primul rand pentru programul “Cicloteque”, si mai putin pentru proiectele din domeniul cultural, dar si de Orange, care a fost remarcata pentru initiativa de a le oferi gratuit biciclete angajatilor sai (“Biciclete cu cravata”), proiect realizat in parteneriat cu Asociatia "Green Revolution".

E important de spus ca toate cele 3 companii au avut un partener ONG cu o buna capacitate de comunicare, care le-a ajutat sa obtina notorietate in mediul online.
 

spot_img

Ultimele știri