WWF (World Wide Fund for Nature) International, cea mai mare organizație de conservare a naturii din lume, este acuzată că „își vinde sufletul” prin crearea de alianțe cu companii puternice care distrug natura și se folosesc de brandul WWF pentru a-și promova o imagine „eco” în ce privește operațiunile pe care le desfășoară, relatează The Guardian, citat de hotnews.ro.
Acuzațiile sunt aduse într-o carte a cărei apariție a fost anterior blocată în Marea Britanie. „The Silence of the Pândaș” („Tăcerea urșilor pândă”, ursul pândă fiind simbolul organizației WWF – n.r.) a devenit un bestseller german în 2012 dar, după o serie de interdicții și procese, nu a fost publicată până acum în limba engleză. Revizuită și reintitulată „Pandaleaks”, aceasta va apărea în această săptămână”, potrivit hotnews.ro.
Autorul cărții, Wilfried Huismann, afirmă că organizația WWF Internațional, cu sediul la Geneva, a primit milioane de dolari în urma legăturilor sale cu guverne și companii. Corporații globale precum Coca-Cola, Shell, Monsanto, HSBC, Cargill, BP, Alcoa și Marine Harvest, toate au beneficiat de imaginea „verde” a organizației, desfășurându-și însă în continuare afacerile că de obicei.
Citește mai mult pe hotnews.ro