În 2009, când criza începea să se resimtă puternic și în România, Alin și Alina Dolha, doi tineri din județul Mureș, abia puneau bazele unei mici afaceri de familie, într-un domeniu complet necunoscut – producție de săpunuri din plante și uleiuri naturale, scrie zf.ro.
Am observat cât de complicată a devenit partea de ingrediente de pe etichetele produselor, înțelegeam atât de puțin din ceea ce conține de fapt acel produs, încât am început să îmi pun semne de întrebare. Credem că un produs cosmetic ar trebui să aibă mai multe funcții, pe lângă cele de îngrijire sau curative, adică să ne încânte prin aspect, să ne îmbunătățească starea de spirit cu ajutorul uleiurilor esențiale, să ofere grijă specială tenului și să păstreze această impresie pe parcursul zilei“, spune Alina Dolha, care conduce brandul Senia Soap alături de Alin Dolha și de alte două persoane.
Au pus „la bătaie“ circa 20.000 de euro pentru a-și dota atelierul din Reghin cu echipamente, pentru a achiziționa materia primă, a face stocuri, dar și pentru a testa produsele, iar în prezent fabrică nu doar săpunuri, ci și unturi pentru corp, balsam pentru buze, ulei de masaj, seruri de față și uleiuri de ras pentru bărbați.