Oficialii Uber și-au manifestat interesul pentru discuții împreună cu municipalitatea și alți actori din cadrul industriei de transport despre viitorul acesteia.
Aplicațiile ca Uber, serviciile de carsharing, de taxi și transportul în comun constituie, împreună, soluții care pot duce la reducerea aglomerației, a poluării și pot rezolva problema parcărilor din București. Peste 350.000 de bucureșteni se bazează pe Uber pentru drumurile zilnice și mii de șoferi parteneri fac un venit în plus, prin intermediul aplicației și contribuie la bugetul public. Ne dorim să discutăm despre viitorul industriei de transport împreună cu municipalitatea și cu alți actori din industrie pentru a face ceea ce este cel mai bine pentru consumatori și pentru oraș. Credem că dialogul este cea mai bună cale pentru a oferi bucureștenilor cele mai bune servicii de transport”, au spus oficialii Uber Romania
Potrivit companiei, Uber este un serviciu fiscalizat și transparent și toate cursele vin cu o factură fiscală
Anul trecut, ca exemplu, 100 de parteneri Uber au contribuit cu aproximativ 320.000 de lei taxe la bugetul de stat, constând în TVA intracomunitar, impozit pe venit, impozit și contribuții salariale”, se arată într-un comunicat al Uber România.
Gabriela Firea vrea să interzică UBER și Taxify în București
De ce sunt diferite serviciile Uber de cele de taxi
[box type=”shadow” ]
o Spre deosebire de taxi, serviciile ca Uber sunt comunități online închise, de șoferi care își împart mașina și de pasageri;
o Un partener Uber nu poate lua pasageri de pe stradă, la fel cum un pasager nu poate folosi serviciul în afara aplicației;
o Partenerii au 100% flexibilitate și libertate, foarte mulți folosind aplicația sub 10 ore pe săptămână, în special în drum spre birou sau spre casă, cu opțiunea Destinații Predefinite.
[/box]
Uber este prezent în 21 din țările membre UE, iar la nivel mondial, în peste 650 de orașe din peste 75 de țări.