Carrefour lansează campania “Shop cu dublu scop” și introduce linia de sacoșe Remesh în toate cele 8 hipermarketuri ale sale din București, veniturile dobândite în urma vânzărilor revenind asociației Ateliere Fără Frontiere.
Atrăgătoare prin design-ul unic și colorat, indispensabile prin rezistența materialelor din care sunt confecționate, sacoșele sunt potrivite oricărei activități, fie că le porți la birou, la plimbare sau la cumpărături. Mult mai important însă, este faptul că, pe lângă aspectul atractiv, prin achiziționarea acestor produse susținem economia socială a României. Acest proiect se înscrie perfect în politica noastră, de a contribui la crearea unei vieți mai bune pentru români”, a spus Andreea Mihai, director marketing al Carrefour România.
Remesh este un proiect dezvoltat de asociația Ateliere Fără Frontiere, ce constă în confecționarea de genți, portofele, mape, penare și accesorii din deșeuri publicitare, reciclate într-un atelier de inserție socio-profesională. Proiectul a luat naștere ca răspuns la două mari probleme: excluziunea socială și abundența campaniilor publicitare stradale în București.
Carrefour este partenerul de încredere al Ateliere Fără Frontiere, asociație ce are ca misiune inserția socio-profesională a persoanelor ce aparțin grupurilor defavorizate, prin activități de reciclare și reutilizare a deșeurilor.
În acest moment sunt disponibile la vânzare două modele de sacoșe Remesh: Resist și Refill.