Panasonic are in Cehia prima fabrica eco

Panasonic a desemnat, joi, uzina AVC Networks Czech de la Plzen, din Cehia, ca fiind prima fabrica Eco Ideas din Europa, anunta un comunicat al companiei, citat de Agerpres. Din martie 1997, de cand a fost produs in unitatea ceha primul televizor marca Panasonic, au fost asamblate nu mai putin de 16 milioane de aparate.

In octombrie 2008, Panasonic a facut publice obiectivele sale pe termen mediu si lung din strategia sa Eco Ideas de protectie a mediului inconjurator printre care se numarau reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu 10 la suta, adica 6.000 de tone la nivelul facilitatilor de productie din toata Europa.

La nivel global, Panasonic si-a stabilit ca obiectiv sa reduca emisiile de dioxid de carbon ale fabricilor sale cu 300.000 de tone pana in martie 2010, suma fiind echivalenta cu volumul mediu de emisii produse in fiecare an, de aproximativ 50.000 de gospodarii europene. Obiectivul de a reduce emisiile de dioxid de carbon cu mai mult de 10 procente de la 13.100 de tone, nivel inregistrat in
martie 2008, pana la 10.600 de tone in martie 2009, a fost depasit de catre uzina de televizoare de la Plzen.

Fabrica din Cehia se va alatura organizatiilor non-guvernamentale in actiuni de plantare a copacilor, dar si in alte programe educationale adresate tinerilor care studiaza in scolile din apropierea facilitatilor de productie Panasonic. Cu ocazia Zilei Mondiale a Mediului, pe 5 iunie, Panasonic Corporation si Panasonic Asia Pacific Pte Ltd. au lansat una dintre cele mai ample campanii ecologice pe care compania nipona le-a desfasurat in ultimii ani la nivel global, care se desfasoara in cateva tari din Asia.

Prin semnarea si publicarea, in Singapore, a Declaratiei Eco Ideas pentru regiunea Asia Pacific, Panasonic se angajeaza sa reduca la minimum impactul propriilor operatiuni asupra mediului inconjurator si sa sporeasca interesul pentru protejarea acestuia, in randul consumatorilor. Panasonic Corporation, cu sediul la Osaka, Japonia, este lider international in dezvoltarea si fabricarea de produse electronice pentru o gama variata de clienti, afaceri si cerinte industriale.

Compania ocupa locul al treilea in indexul Fortune 500 Electronics & Electrical Equipment. In Romania, reprezentantul Panasonic pe piata locala este, din anul 1996, Panasonic Romania. Divizia din Romania a producatorului nipon a raportat, in anul fiscal 2008-2009, incheiat la 31 martie, o cifra de afaceri de 166 milioane lei, in scadere cu 85 la suta fata de anul anterior, dar si cu 82 la suta fata de planul de afaceri estimat.

In prezent, pentru Panasonic Romania lucreaza 40 de angajati. Panasonic a intrat pe piata autohtona in anul 1996, cand a preluat societatea Electronica International.

Foto: services.condenetint.com

spot_img

Ultimele știri