Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

News Corp., un imperiu media fara emisii de carbon

Imperiul media News Corp. al omului de afaceri Rupert Murdoch si-a atins obiectivul de a avea zero emisii de carbon, informeaza GreenBiz.

News Corp. aduna sub umbrela sa mai multe proprietati, printre care Fox News Channel, 20th Century Fox, Harper Collins, Wall Street Journal, MySpace si Liga Nationala de Rugby. Pentru a avansa si mai mult in eforturile de protectie a mediului, News Corp. a anuntat o serie de noi obiective pe termen scurt si lung care sa ii ghideze dezvoltarea.

„Sunt mandru sa anunt ca News Corporation si-a atins primul mare obiectiv de sustenabilitate: avem emisii zero in toate operatiunile pe care le facem la nivel global si suntem prima companie din categoria noastra care reuseste acest lucru. Am facut un angajament curajos in 2007 pentru a include eficienta enegetica si sustenabilitatea in afacerile noastre, in beneficiul comunitatilor cu care intram in contact si al nostru”, a declarat Murdoch.

Eliminarea emisiilor News Corp. prin eficientizarea energetica va genera economii de milioane de dolari pentru companie. Numai renovarea centrelor de date, atunci cand va fi finalizata, va aduce o economie de 20 de milioane de dolari pe an si va reduce emisiile aferente cu 15%.

Investitiile in eficienta energetica ating 180 de dolari per tona de carbon care nu a fost emisa in atmosfera, potrivit directorului pe Energie al companiei.

Obiectivele pe care News Corp. vrea sa le atinga pana in 2015 includ:

-reducerea emisiilor de gaze totale cu 15% fata de nivelul din 2006
– reducerea intensitatii gazelor cu efect de sera cu cel putin 15%
– investitii in energie regenerabila astfel incat aceasta sa atinga 20% din toata energia consumata
– motivarea celor mai mari 100 de furnizori pentru a-si reduce impactul asupra mediului
– masurarea amprentei de deseuri si dezvoltarea unei strategii pentru a o reduce.

Pe termen lung, compania doreste sa foloseasca numai energie curata, sa isi dezvolte afacerile fara a creste nivelul emisiilor, sa reduca pe cat posibil cantitatile de deseuri trimise la gropile de gunoi si sa isi motiveze cititorii, clientii si angajatii sa faca eforturi pentru protectia mediului.
 

spot_img

Ultimele știri