Nestle înfiinţează Institutul de Științe al Ambalajelor şi promite zero emisii de gaze cu efect de seră

Nestlé a inaugurat Institutul de Științe al Ambalajelor (Institute of Packaging Sciences), în Elveția, primul de acest fel din industria alimentară.

Compania spune că institutul va ajuta la provocarea globală a deșeurilor de ambalaje din plastic și va oferi soluții de ambalare prietenoase cu mediul înconjurător.

Nestlé și-a luat angajamentul de a face în proporție de 100% ambalaje reciclabile sau reutilizabile pentru produsele sale până în 2025 și a fost una dintre primele companii din lume care a semnat New Plastics Economy Global Commitment, stabilind obiective concrete în direcția eliminării deșeurilor de plastic și poluarea la sursă.

Institutul de Științe al Ambalajelor Nestlé vine în întâmpinarea companiei pentru a-și atinge obiectivele și își va concentra activitatea în a găsi soluții de ambalajele reutilizabile prin folosirea materialelor reciclate, bio sau materiale compostabile și biodegradabile.

„Viziunea Nestlé este ca niciunul dintre ambalajele noastre, inclusiv materialele plastice, să nu ajungă la groapa de gunoi sau aruncat în mediul înconjurător. Institutul de Științe al Ambalajelor Nestlé ne permite să contribuim la o lume fără deșeuri și să creăm o rețea puternică de soluții de ambalare sustenabilă pentru produsele noastre din toate țările unde compania este prezentă”, spune CEO-ul companiei, Mark Schneider.

Nestlé a dezvoltat deja primele produse din ambalaje reciclabile din hârtie pentru pudra de cacao Nesquik All Natural și YES!, snack barurile pentru copii sub 1 an.

Compania Nestle, acuzată de Greenpeace că nu ia suficiente măsuri pentru reducerea plasticului de unică folosință

Odată cu lansarea Institutului de Științe al Ambalajelor, Nestlé anunță că își accelerează și acțiunile de combatere a schimbărilor climatice și se angajează la zero emisii până în 2050.

Pentru a-și atinge obiectivul propus pentru anul 2050, compania spune că va accelera transformarea produselor în conformitate cu tendințele și alegerile consumatorilor odată cu lansarea de produse cu o amprentă redusă asupra mediului. Acest lucru îl va face prin extinderea inițiativelor din agricultură care să contribuie la absorbirea carbonului și prin folosirea energiei electrice regenerabile în proporție de 100% în fabricile, depozitele, logistica și în birourile Nestlé.

În următorii doi ani, compania va prezenta un plan cu obiective poziționate în timp, pentru a limita creșterea temperaturii globale la 1,5°C.

De asemenea, Nestlé spune că își îmbunătățește rețelele de distribuție și depozitele prin optimizarea rutelor pentru reducerea consumului de combustibil și reducerea emisiilor de carbon. În primele 100 de centre de distribuție ale companiei, emisiile de gaze cu efect de seră au scăzut cu aproape 40% în ultimii patru ani.

spot_img

Ultimele știri