MTV ataca brandurile care fac greenwashing

MTV lanseaza o campanie publicitara impotriva companiilor responsabile de greenwashing. Postul TV va difuza patru clipuri promotionale si cinci filmulete scurte prin care indeamna oamenii sa ajute natura si ii avertizeaza de falsele branduri verzi care induc in eroare consumatorii despre responsabilitatea lor fata de mediu, informeaza The Guardian.

Unul dintre clipuri prezinta un personaj animat cantand un cantecel verde despre felul in care pot fi identificate ” falsele inverziri” ale companiilor si politicienilor care aleg sa isi vopseasca politicile cu verde. Personajul transmite telespectatorilor sa nu se lase indusi in eroare de falsuri si sa ia ei masuri de combatere a schimbarilor climatice in viata de zi cu zi.

„Cantecelul verde al celor de la MTV cere pur si simplu oamenilor sa ajute mediul prin stingerea luminilor, computerelor si a televizoarelor atunci cand este nevoie”, a spus Sean Thompson, director al agentiei publicitare 180 Amsterdam.

Campania desfasurata de MTV se adreseaza persoanelor cu varste cuprinse intre 15 si 25 de ani, subliniand faptul ca micile masuri luate de un numar mare de oameni pot face diferenta.

spot_img

Ultimele știri