Mega Image și-a atins ținta de 80% reciclare a ambalajelor secundare ale produselor marcă proprie

Mega Image România a atins obiectivul de 80% reciclare a ambalajelor secundare ale produselor marcă proprie, se arată în raportul de sutenabilitate al Delhaize.

carol

Mega Image s-a implicat mereu în reciclare, iar în 2015 a a atins obiectivul de 80% reciclare a ambalajelor secundare ale produselor. De asemenea, 124 tone de produse au fost  donate către asociații de animale, iar peste 80% din magazinele Mega Image au oferit, ca sponsorizare, produse alimentare către ONG-urile care au în grijă animalele fără stăpân.”, se arată într-o informare a companiei.

La nivel de grup, Delhaize a reușit să reducă deșeurile prin inovații în cadrul operațiunilor din întreaga lume. Astfel, 60% dintre deșeuri au fost reciclate, deviate de la gropile de gunoi sau incineratoare.

De asemenea, grupul a făcut progrese importante în susținerea agriculturii sustenabile și a unei alimentații mai sănătoase. Un exemplu a fost lansarea, în cadrul rețelei de magazine Alfa Beta, a unei inițiative de susținere a produselor din pește sustenabile.

Ca rezultat, în 2015, 87% dintre mărcile proprii de produse din pește provin din surse sustenabile, iar 40% din vânzările de produse organice sunt în creștere, începând din 2014. De asemenea, 100% din uleiul de palmier, folosit în produsele marcă proprie, deține un certificat RSPO (Roundtable on Sustainable Palm Oil).

În prezent, Delhaize deține 74 de magazine cu sisteme de refrigerare, cu amprentă de carbon redusă. Astfel, în 2015, s-au înregistrat emisii de CO2 cu 13% mai mici per metru pătrat de vânzare, comparativ cu 2008.

În 2015, Grupul Delhaize a continuat să se implice și să susțină comunitățile în care își desfășoară activitatea. Astfel, 51% dintre magazinele și depozitele grupului donează regulat mâncarea nevândută către asociațiile caritabile locale.

 

spot_img

Ultimele știri